Restrained - Put It Up [Hardcore]

Restrained

Hardcore Producer..
Hierbij een nieuwe hardcore track van mij.
Ik heb al eerder op dit forum Rock The Building gepost, ben benieuwd wat jullie hiervan vinden.
Ik krijg aankomende week een Access Virus C, dus dan ga ik mijn intro sound, synths etc. nog wat dikker proberen te maken.

Ik hoor wel wat jullie er van vinden.

Attachments

• Restrained - Put It Up.mp3
    8,8 MB · Bekeken: 99
Lekker trackje! Vind de 1ste synth (intro) niet echt passen maar is mijn smaak. :D
Je lead vind ik wel lekker , synth mag wel wat breder/voller. W8e op die virus zou ik zeggen. ;)
Kick mag ook streepje harder vind ik. Edit's in de kick zijn wel lekker. :)

Good job!

Bedankt voor de reacties!
Ik ga vanavond mijn Virus C ophalen, word effe kijken hoe ik me mix ga aanpassen, maar zal zeker een verbeterde versie er op zetten ;)

@ aftersho-Q, wat bedoel je met een streepje harder? Ik heb heel erg goed gelet op de bass in de kick, hoe hij drukt zegmaar als je tegen de muur aanstaat, en hij drukt goed, vind je de sound van de punch niet lekker ofzo? ik denk dat dat meer een kwestie van smaak zal zijn, maargoed. toch bedankt!

vind je de sound van de punch niet lekker ofzo? ik denk dat dat meer een kwestie van smaak zal zijn, maargoed. toch bedankt!

Zal idd wel kwestie van smaak zijn.:W

@ aftersho-Q ; hehe zal vast wel zo zijn ja, maargoed.
beetje aan het spelen met de virus c atm, kga maar es kijken hoe die sounds het beste in de mix passen.

haha dankje.
Nee is allemaal in Fl Studio 9 gemaakt ;)
Ik heb hem net in losse sporen getrokken(kick in wave file, synth, fx enz.) en ga er nu reverb/delay overheen doen in cubase, en proberen met men virus c te ondersteunen.

Ben het met je eens over de eerste synth, die heb ik ook weg gehaald ;)

klinkt vet! goeie vocals, leuke melodie, kick mag wat meer aanwezig zijn (in de lead)
en die eerste synth kan met kleine aanpassingtjes er best wel tussen hoor maar dat zal smaakverschil zijn...

Keep Up the Good job!

Gr. Roel

Prima! ik vind de afmixing goed, lekker veel variatie. Leuke vocal.

Op de intro synth zou ik wat meer reverb zetten, dat het allemaal wat warmer klinkt.
De main kick kan misschien iets meer sustain hebben en ietsje meer bass.

De melodie is goed, de synth die daar bij zit kun je misschien 3 of 4 keer layeren waarbij je één synth helemaal links panned en eentje helemaal rechts met iets meer reverb. Dat geeft echt een vol gevoel.

Dat vind ik eigenlijk het meest storende, de main synth.Afmixing zit goed, prima track:okdan:

4:12 is de synth wel vet

Bedankt!
Ik heb al een andere versie met de Access Virus C, en die lead van 4.12 vind ik zelf helemaal niet vet:P
Die heb ik weg gehaald, en een ander soundje voor in de plaats gedaan.
Ik post hem denk ik wel eind van oktober, ik wil hem helemaal opnieuw maken en dan alles perfectioneren enzo, dus komt good!

Klinkt goed! No comment...:D

Vind hem gaaf man toppie ben niet zo weg van die kick , maar het hele nummer zelf KEI gaaf! ( Coole Vocals )

ik ben geen fan van harde kor maar ik dacht ik geef t weer s een kans
ik vind er wel muzikaliteit in zitten in de track, dus dat was een aangename verassing
ik blijf wel moeite houden met 100% anitfunkende melodielijnen
daar ga ik echt nooit aan wennen
ik zou wel denken dat je in sommige edits en friemeltjens wat extremer zou kunnen gaan om het meer identiteit te geven

ik ben geen fan van harde kor maar ik dacht ik geef t weer s een kans
ik vind er wel muzikaliteit in zitten in de track, dus dat was een aangename verassing
ik blijf wel moeite houden met 100% anitfunkende melodielijnen
daar ga ik echt nooit aan wennen
ik zou wel denken dat je in sommige edits en friemeltjens wat extremer zou kunnen gaan om het meer identiteit te geven

Danku!
ik snap je punt inderdaad, maar ik heb er voor gekozen om een rustige mix te maken, met een beheersde melodie edit zegmaar.
Mijn volgende track word een stuk harder, maar toch melodieus.

Back