Mijn studio annex crib XVI

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Dit zijn ze dan:

attachment.php

De Casio brothers, early MIDI synths en een ESQ1 en QY700 sequencer. Nog een SHS10, Waldorf MicroWave en een Prophet 2002 zichtbaar daar rechts van. Links diverse effecten en drumcomputers klaar om ingepakt te worden. Op de andere foto nog een standaard. Niet zichtbaar is nog een rack met effecten en interfaces.

die dynacord ec250
wasda precies ...
een delay doosje ?

Die staat linksonder op het plaatje, onder dat paars zwarte pedaaltje. Het is een delay/""reverb"", volgens mij een van de eerste solid state echo's die door stervelingen te betalen was. Ouder dan de DRS-78. Heeft vier 'presets' per effect (delay/reverb), waarbij de delay normaal is, of een keer normaal herhaalt en dan 2x zo snel, 4x zo snel of 8x zo snel. Wat het verschil tussen de 'reverb' presets is weet ik niet zo gauw meer. Iets van 300ms delay. Het leuke is dat hij zo veel in- en uitgangen aan de voorkant heeft dat je een feedback loop zo gepatcht hebt. Ook zit er een modulation ding op waarmee je, zeker in combinatie met een feedback loop, hele smerige dingen kunt doen.

Hoe bevalt de supernova je?

Ik heb em pas, tot nu toe 100% fun, heel veel knoppen en schuiven.
Hele goeie dikke (VA) sound
Hij staat naast m'n Virus C, die zijn aan elkaar gewaagt.
Nu denk ik dat de SN2 beter is dan de Virus,,, maar ja, is nog nieuwtje hé 8):okdan:

Hey een Chroma Polaris - die zie je niet veel. Hoe bevalt die?

Heel anders dan de supernova, hoort meer thuis tussen de oude poly-analoogjes van de vroege jaren 80
Komt in de buurt van oberheim obxa, minder veelzijdig, betere klank in het hoog 8)

ok we zijn der weers moest namelijk wat dv800 schieten dus ....movie in tha making
chillie funk on tha background

kzie nu pas hoe dinker nog steeds vondt t lekkerlicht / veel zon / licht in mn ROM
nog darkpsycore vid ...grrrrrr
moeilijk hoor ..vid je schieten

spot the sherman clock ..you dnt stp :engel::D

hmm wilde een aantal pixies posten ...waren al gepost ahaaaaaaaa

Attachments

• Picture 024.jpg
    Picture 024.jpg
    145,2 KB · Bekeken: 134
Ik heb em pas, tot nu toe 100% fun, heel veel knoppen en schuiven.
Hele goeie dikke (VA) sound
Hij staat naast m'n Virus C, die zijn aan elkaar gewaagt.
Nu denk ik dat de SN2 beter is dan de Virus,,, maar ja, is nog nieuwtje hé 8):okdan:

Heel anders dan de supernova, hoort meer thuis tussen de oude poly-analoogjes van de vroege jaren 80
Komt in de buurt van oberheim obxa, minder veelzijdig, betere klank in het hoog 8)

supernova = fett man watk r effe van heb gehoord [staat vaak uit hiero ] is goed en stevig ast stevig moet zijn maar met modulatie ... en bv twe div tegelijkertyd krijg je egt modulaire dinge / sounds

goeie bak voor een va ...
ik heb de 44 stemmen versie

tip !!!!!
staat nu een te koop voor 250.- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

zegk niet gauw
geld ook voor een korg z1[ja toch vic! :doei:]

dik tien jaar oud ...

Laatst gewijzigd:
Die deur rechts naast de sherlock klok, is dat de nooduitgang? :D

Die deur rechts naast de sherlock klok, is dat de nooduitgang? :D

neee deur ?
aha groot wit vlak = een poster van delta [industrieel ontwerper / graff artist
van vroeger toen a;lles nog betert ..was

nee geen deuren tussen mn ..shit
kzit lekker voor de verwarming ...naar buiten te gapen ,..
:engel:

O, ik dacht dat dat een poster op een deur was. Lijkt in eerste instantie op een deur, dat zwarte randje/lijntje leek het kozijn.

R-ond,

Leuk fimpje! En een lekker uitzicht! Lijkt me heerlij kspelen en tegelijkertijd af en toe wegdromend naar buiten kijken. :okdan:

R-ond als je die poster ooit verkoopt hou ik me aanbevolen :P

Mijn overzicht van de studio (mnus de Yamaha FB01 en Boss DR660, maar die zijn er dus wel).

Phochos

Attachments

• 666_500_csupload_15574593.jpg
    666_500_csupload_15574593.jpg
    80,1 KB · Bekeken: 124
Nu niet meer.

Mijn "hoek", ik verwacht lekker veel gezeik over mn huistuinenkeuken speakers, de plek van die dingen en comments als "waar is je pc?", "zo kan je toch niet werken man" en "nu weet ik waarom je muziek zo kut klinkt".Bijl

Last edited by a moderator:
Mijn "hoek", ik verwacht lekker veel gezeik over mn huistuinenkeuken speakers, de stand van die dingen en comments als "waar is je pc?".

Lekker compact. Ik gebruik zelf computerspeakers bij de muziek. En tot voor kort gebruikte ik ook geen computer voor de muziek.

Phochos

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back