Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gaaf Subgroover, de volgende in de W.C.!![]()
EDIT: Misschien wat meer de akoustische kant op:
![]()

De eerste blik in de nieuwe studio van Orion Records.
Phochos
Heeee, de laatste keer dat ik je hok zag, zat je nog met je knieen tegen een oud kastje aan.![]()
Gaaf Subgroover, de volgende in de W.C.!![]()
![]()

Heheh.. weer vette foto's als je 'n tijdje niet hier bent.
Maaruuuuh, liever geen bed foto's meer. M'n vriendin trekt die shit niet.

Daar zitten allemaal kleine prullen in. Maar op die plek verschijnt straks de Doepfer Dark Energy module, die ik een dezer dagen binnenkrijg.
Phochos

De DarkEnergy is alweer verkocht door onze Pooch, Ron. Dus....
Dus je koopt... vervolgens wil je pinnen... lukt niet... weer verkopen.
Misschien eerst checken of je je brood kan betalen voordat je koopt?
Nee, maar er zijn een paar dingetjes de laatste maanden niet helemaal goed gegaan, dus ben aardig wat geld kwijtgeraakt aan verloren pakketten en terugbetalen aan personen die dus hun geld graag terug wilde hebben.
Zodoende ben ik nog wat aan het afbetalen. Had de Dark Energy in een vlaag van - oh, wat wil ik die graag hebben, maar heb ik daar wel het geld voor - aangekocht en toen zag ik dat ik wat veel geld ging missen, dus moest hem toen wel weer verkopen.
Hou er niet zo van om ook in het rood te moeten staan, want dan kost het je ook weer rente die je terug moet betalen en zo bouw je alleen maar schulden op.
Phochos
Jullie weten dat nou toch wel van pochos? Laat em lekker in z'n waarde, lijkt ook wel alsof het altijd dezelfde zijn die zich menen te kunnen bemoeien met z'n privéleven.![]()
Regel 1 : Pooch is ondoorgrondelijk