Mijn studio annex crib XVI

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Gaaf Subgroover, de volgende in de W.C.! :okdan: ;)

EDIT: Misschien wat meer de akoustische kant op:
attachment.php

Attachments

• 00030255.jpg
    00030255.jpg
    39,5 KB · Bekeken: 103

EDIT: Misschien wat meer de akoustische kant op:
attachment.php

M'n vriendin vraagt zich af...

Zou da makkelijker of slechter schoon te maken zijn?

Heeee, de laatste keer dat ik je hok zag, zat je nog met je knieen tegen een oud kastje aan. :okdan:

Ja, ik heb nu echt een eigen studio. Op de foto staat nog niet alles erbij, komt binnenkort nog een foto als alles binnen is.

Lekker hoor zo'n eigen ruimte met voldoende ruimte.

Phochos

HAHAA!!! :okdan:

Nou mijn WC is ook al onder handen genomen, zal daar binnenkort wel eens wat van laten zien... :P
Alhoewel, dit is natuurlijk niet "Mijn studio annex wc XVI"... *D

Heheh.. weer vette foto's als je 'n tijdje niet hier bent.

Maaruuuuh, liever geen bed foto's meer. M'n vriendin trekt die shit niet.

kijkje samen met ,......:P

Daar zitten allemaal kleine prullen in. Maar op die plek verschijnt straks de Doepfer Dark Energy module, die ik een dezer dagen binnenkrijg.

Phochos

zoojodenkoeken de deur uit :doei::biertje::smeris:
en dark energie erin heeh
mooi plan

De DarkEnergy is alweer verkocht door onze Pooch, Ron. Dus....

Zo is dat. Ik moet deze maand ook nog eten en drinken, dus moest even eentje verkopen.

Helaas..............pinda kaas, maar er staat nog voldoende in de studio.

Phochos

Dus je koopt... vervolgens wil je pinnen... lukt niet... weer verkopen.

Misschien eerst checken of je je brood kan betalen voordat je koopt?

Dus je koopt... vervolgens wil je pinnen... lukt niet... weer verkopen.

Misschien eerst checken of je je brood kan betalen voordat je koopt?

Nee, maar er zijn een paar dingetjes de laatste maanden niet helemaal goed gegaan, dus ben aardig wat geld kwijtgeraakt aan verloren pakketten en terugbetalen aan personen die dus hun geld graag terug wilde hebben.
Zodoende ben ik nog wat aan het afbetalen. Had de Dark Energy in een vlaag van - oh, wat wil ik die graag hebben, maar heb ik daar wel het geld voor - aangekocht en toen zag ik dat ik wat veel geld ging missen, dus moest hem toen wel weer verkopen.

Hou er niet zo van om ook in het rood te moeten staan, want dan kost het je ook weer rente die je terug moet betalen en zo bouw je alleen maar schulden op.

Phochos

Nee, maar er zijn een paar dingetjes de laatste maanden niet helemaal goed gegaan, dus ben aardig wat geld kwijtgeraakt aan verloren pakketten en terugbetalen aan personen die dus hun geld graag terug wilde hebben.
Zodoende ben ik nog wat aan het afbetalen. Had de Dark Energy in een vlaag van - oh, wat wil ik die graag hebben, maar heb ik daar wel het geld voor - aangekocht en toen zag ik dat ik wat veel geld ging missen, dus moest hem toen wel weer verkopen.

Hou er niet zo van om ook in het rood te moeten staan, want dan kost het je ook weer rente die je terug moet betalen en zo bouw je alleen maar schulden op.

Phochos

En uiteindelijk verkoop je dingen weer met verlies.. Nu zelfs binnen no time! Dit soort acties kosten je klauwen vol geld.

Je kan jezelf beter afvragen hoe je dit soort situaties kan voorkomen want dit gebeurd wel vaker heb ik het idee..

Jullie weten dat nou toch wel van pochos? Laat em lekker in z'n waarde, lijkt ook wel alsof het altijd dezelfde zijn die zich menen te kunnen bemoeien met z'n privéleven. :Z

Als de post een pakket kwijt raakt is dat echt heel naar, dat hoeven jullie er toch niet in te wrijven ofzo?

Geeft ook wel aan dat je aan verzekerde verzending helemaal niks hebt. Trouwens wel bizar dat er een PAAR pakjes verdwijnen. Wat gebeurt er allemaal daar bij de posterijen in Den Haag? Herkennen ze de zendingen van Phochos? Ik heb nog nooit problemen gehad met de letterlijk honderden pakjes die ik verstuurd en ontvangen heb. En dus ook niet met die van Phochos overigens.

Leven en laten leven en elkaar in z'n waarde laten ben ik het helemaal mee eens maar je mag een ander best op zijn gedrag/acties wijzen vind ik, helemaal als de persoon in kwestie zijn leven daarmee kan verbeteren.

Regel 1 : Pooch is ondoorgrondelijk

Dat sowieso!

Maar het was maar 'n idee ey.. :koffie:

Doe je ook livesets Pooch?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back