Mijn studio annex crib XVI

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
orgelman_lubbers.jpg

Hee,.. een ouwe casio!!

nah, vooruit dan, wat nachtfoto´s
het is op het moment zo´n teringzooi dat ik geen dagfoto´s durf te maken.
die komen als ik tijd heb om op te ruimen, en opnieuw in te richten.

P1020382.JPG
P1020381.JPG
P1020378.JPG
P1020376.jpg

:mega:

Cubase Audio XT 3.0 for Windows 98? :?

nope,..........
logic 4 met win98.

ik gebruik ook nog cakewalk pro9.................

en nog een prehistories notatieprogramma..
:koffie:

nope,..........
logic 4 met win98.

Wow, doe eens een screenshotje van Logic 4 plaatsen. Ik heb wel eens op 4.7 gewerkt, vlak voor ik naar 5 overstapte, maar kan me niet meer herinneren dat het er zo primitief uitzag! :)

Ik draai ook nog ouwe Logic op XP... ik wilde naar 5 maar werkt op de een of andere manier niet. Blijf dus maar bij de oude.

Dan moet je of Logic 5.3, of Logic 5.5.1 draaien, dat zijn de 2 stabielste versies voor PC. De 5.5.0 versie is namelijk compleet buggy!
En als ie niet op wil starten moet je gaan naar PluginEnabler en dan vink je de dubbele DX plugins even uit, want die zorgen voor een bootcrash!

Maarrrr... ik ben zelf net overgestapt naar Logic 9 op Mac en dat is wel echt een absolute aanrader voor iedereen die Logic 5 draait hoor! Maargoed, dat moet natuurlijk een ieder zelf weten... 8~

veel dingen neem ik meestal ergens anders op, dit is de laatste jaren meer het eperimenten hoekje geworden.
werkt prima, als het niet instort.

ik vind persoonlijk det er nou niet echt werelden van verschil tussen alle versies zitten.

ik kan nog steeds met alles opnemen, en geen hond die het verschil hoort, inclusief mijzelf.

ik ben nu wel zo zoetjes aan aan het overstappen naar mac. denk ik.
ik ben dus nog aan het twijffelen, kan ook nog linux worden.

is momenteel geen halszaak.

logic 9 draait wel lekker, gebruiken we ook sinds kort,( dat is dus de andere plek waar ik veel opneem), lijjkt sneller en stabieler dan de vorige (7 dacht ik)

ik zal vanavond wat sceenshotmaken van de prehistories meuk....................

Motif ES verkocht, Novation 61 mk2 in voor de plaats aangeschaft. Geweldig uitgebreide controller, zeer over te spreken, enkel de aanslag van het keyboard is nog even wennen. Ben nu helemaal over op softsynths (icm Cubase) De geluidskaart is een focusrite LE. wellicht later een andere voor een net iets betere latency, maar aantal I/O voldoet.
img0212vp.jpg

In dit hoekje van de woonkamer komt toch ook maar een setupje!
Kan het echt niet laten, heel het huis moet gewoon vol met studio's!!!

attachment.php

Binnenkort wat foto's van het resultaat...

Attachments

• IMG_4627.jpg
    IMG_4627.jpg
    100,8 KB · Bekeken: 124
In dit hoekje van de woonkamer komt toch ook maar een setupje!
Kan het echt niet laten, heel het huis moet gewoon vol met studio's!!!

Binnenkort wat foto's van het resultaat...

jamaar dan kan je deur niet meer open :D

Novation 61 mk2 in voor de plaats aangeschaft.

Mooie controller dat man.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back