ellisvertellis
Ingeburgerd
Hallo,
Ik ben gitarist en kan eig helemaal geen klavier bespelen (nog niet
), heb een Philicorda 751 gekocht dewelke bijna in perfecte staat is. Wat mankeert er?
a)de veergalm werkt niet
b)alle fa# toetsen geven dezelfde hoge fa#. De meest rechtse klinkt luid, dan aflopend stiller naar links tot de meest linkse waar bijna geen geluid meer uit komt.
Als je iemand kent die deze probleempjes kan verhelpen, of als je het zelf kan en zin hebt er naar te kijken, geef mij dan a.u.b. een seintje. Eventueel tegen een schappelijk tarief. Ik zou graag dit stuk in goed werkende staat terugbrengen. Cosmetica doe ik zelf wel.
Ik kijk uit naar jullie reacties!!
Groeten,
Ellis
PS:ik woon in Antwerpen, mocht dat uitmaken...
Ik ben gitarist en kan eig helemaal geen klavier bespelen (nog niet
), heb een Philicorda 751 gekocht dewelke bijna in perfecte staat is. Wat mankeert er? a)de veergalm werkt niet
b)alle fa# toetsen geven dezelfde hoge fa#. De meest rechtse klinkt luid, dan aflopend stiller naar links tot de meest linkse waar bijna geen geluid meer uit komt.
Als je iemand kent die deze probleempjes kan verhelpen, of als je het zelf kan en zin hebt er naar te kijken, geef mij dan a.u.b. een seintje. Eventueel tegen een schappelijk tarief. Ik zou graag dit stuk in goed werkende staat terugbrengen. Cosmetica doe ik zelf wel.
Ik kijk uit naar jullie reacties!!
Groeten,
Ellis
PS:ik woon in Antwerpen, mocht dat uitmaken...
Laatst gewijzigd:
, maar daarna begin ik eraan!