meloyoungster
Ouwe rot
Hallo allemaal
ik ben richard produceer nu zo'n 9 jaar ben op mn 10e begonnen toen met magix
ik produceer opt moment met samplitude (voor afmixen perfect) na het proberen van verschillende software. mijn samples etc maak ik in FL
de style varrieerd, ooit wil ik voor bandjes al producer spelen, nu is het elektronisch. dance dus. van armin v buuren achtig iets tot de style waar kaascada ook onder valt
Ik houd niet van platgewalste nummers liever iets zachter met meer dynamiek,
ik gebruik gaag v station zeta. 3xosc van fl en pro53 ((nexus probeer ik te minderen) al werkt het erg makkkelijk in eurodance
kicks begin ik ook aardig te kunnen maken dus vec kan met een jaarte de prullenbak ook wel in.
ik ben richard produceer nu zo'n 9 jaar ben op mn 10e begonnen toen met magix
ik produceer opt moment met samplitude (voor afmixen perfect) na het proberen van verschillende software. mijn samples etc maak ik in FL de style varrieerd, ooit wil ik voor bandjes al producer spelen, nu is het elektronisch. dance dus. van armin v buuren achtig iets tot de style waar kaascada ook onder valt
Ik houd niet van platgewalste nummers liever iets zachter met meer dynamiek,
ik gebruik gaag v station zeta. 3xosc van fl en pro53 ((nexus probeer ik te minderen) al werkt het erg makkkelijk in eurodance
kicks begin ik ook aardig te kunnen maken dus vec kan met een jaarte de prullenbak ook wel in.