introduckzie

FuzzyStone

Stamgast
Bij deze een kleine introductie van ondergetekende:

Ik ben al een aantal jaren af en aan met muziek bezig. Ben nu tot de conclusie gekomen dat het tijd is om het eens wat serieuzer aan te gaan pakken. Heb mezelf wat nieuwe goodies aangeschaft en in mijn nieuwe huis ga ik de zolder verbouwen tot een supercoole studio. (Heb ergens gelezen dat het schuine dak al een akoestisch voordeel oplevert).
Een gearlist voor wie het wil weten:

PC: Intel P4 2,4BGhz
256 MB DDR PC333
HDD: 60 GB IDE 5400 U/min
CDRW: 48x16x48 IDE
Soundcard: Terratec DMX 6 Fire 24/96 met frontmodule
Cubasis 4.0 (incl. wavelab lite)
Roland XP30 Synth
ZoomStudio 1201 FX

Hier moet ik voorlopig wel mee uit de voeten kunnen; hoewel ik eigenlijk al een extra hdd in mn pc wil hebben die wat sneller en groter is.
Ben trouwens wel een beginner voor wat betreft het hele homerecording gebeuren, dus ik zal hier veel draadjes lezen om kennis op te doen en ik zal hoogstwaarschijnlijk zeer regelmatig met vragen komen.
Dit is dus niet de laatste keer dat ik mij hier heb laten zien.
Tot zover deze intro.

Welkom

Je zal hier in ieder geval heel wat dingen leren. Vergeet ook niet om de zoekfunctie te gebruiken. Daar vindt je al heeeeeeeeeeeel erg veel.

Ten eerste: Dank aan diegenen die mij welkom heten.

Ten tweede: Die PC info is voor A: diegene(n) die wellicht geinteresseerd zijn in details die voor anderen geen enkele
waarde hebben; en ik denk dan: baat het niet dan....etc.
B: het preventief verzachten van het minderwaardigheidscomplex dat misschien bij mij
onderbewust aanwezig is over het feit dat ik (nog) niet met een imposante lijst
van apparatuur kan showen en het door alle details op te sommen nog wat lijkt.

Welkom dorpsgenoot!!!:okdan:

Enne.... creativiteit is veeeel belangrijker dan een imposante gear-list!

hallo.gif

Welkom hierzo

Nogmaals dank voor het feit dat jullie allen de moeite nemen om me welkom te heten. Geeft je toch het gevoel dat je
niet voor de kat z'n köt een introduktie plaatst. Zeer prettig!!

Back