FuzzyStone
Stamgast
Bij deze een kleine introductie van ondergetekende:
Ik ben al een aantal jaren af en aan met muziek bezig. Ben nu tot de conclusie gekomen dat het tijd is om het eens wat serieuzer aan te gaan pakken. Heb mezelf wat nieuwe goodies aangeschaft en in mijn nieuwe huis ga ik de zolder verbouwen tot een supercoole studio. (Heb ergens gelezen dat het schuine dak al een akoestisch voordeel oplevert).
Een gearlist voor wie het wil weten:
PC: Intel P4 2,4BGhz
256 MB DDR PC333
HDD: 60 GB IDE 5400 U/min
CDRW: 48x16x48 IDE
Soundcard: Terratec DMX 6 Fire 24/96 met frontmodule
Cubasis 4.0 (incl. wavelab lite)
Roland XP30 Synth
ZoomStudio 1201 FX
Hier moet ik voorlopig wel mee uit de voeten kunnen; hoewel ik eigenlijk al een extra hdd in mn pc wil hebben die wat sneller en groter is.
Ben trouwens wel een beginner voor wat betreft het hele homerecording gebeuren, dus ik zal hier veel draadjes lezen om kennis op te doen en ik zal hoogstwaarschijnlijk zeer regelmatig met vragen komen.
Dit is dus niet de laatste keer dat ik mij hier heb laten zien.
Tot zover deze intro.
Ik ben al een aantal jaren af en aan met muziek bezig. Ben nu tot de conclusie gekomen dat het tijd is om het eens wat serieuzer aan te gaan pakken. Heb mezelf wat nieuwe goodies aangeschaft en in mijn nieuwe huis ga ik de zolder verbouwen tot een supercoole studio. (Heb ergens gelezen dat het schuine dak al een akoestisch voordeel oplevert).
Een gearlist voor wie het wil weten:
PC: Intel P4 2,4BGhz
256 MB DDR PC333
HDD: 60 GB IDE 5400 U/min
CDRW: 48x16x48 IDE
Soundcard: Terratec DMX 6 Fire 24/96 met frontmodule
Cubasis 4.0 (incl. wavelab lite)
Roland XP30 Synth
ZoomStudio 1201 FX
Hier moet ik voorlopig wel mee uit de voeten kunnen; hoewel ik eigenlijk al een extra hdd in mn pc wil hebben die wat sneller en groter is.
Ben trouwens wel een beginner voor wat betreft het hele homerecording gebeuren, dus ik zal hier veel draadjes lezen om kennis op te doen en ik zal hoogstwaarschijnlijk zeer regelmatig met vragen komen.
Dit is dus niet de laatste keer dat ik mij hier heb laten zien.
Tot zover deze intro.