Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door wImPiE
Heeft iemand ervaring met de Zoom (RT-123 en co)?

Origineel geplaatst door Formant
ja, kut peppermill parties en raving nightmare. Hehehe, weet nou ook wel beter!
Origineel geplaatst door ISPdeRuiter
De allerkleinste drumcomputers zijn door hun geringe afmetingen
onzichtbaar en daarom moeilijk te vinden. Later zul je beseffen dat het niet
om het vinden van deze drumcomputers ging maar om de zoektocht er naar.
Veel geluk en rijpend inzicht,
ISPdeRuiter

Origineel geplaatst door wImPiE
Om te besluiten, welke zou ik nu het best kunnen kiezen om minimal techno te maken? Is de Zoom RT-123 niet meer voor rockmuziek? Is de DR-reeks van Roland ok? 't Zal waarschijnlijk zo een worden, maar welk een is dan de beste naar m'n wensen: goedkoop, techno, klein, batterijen.
Origineel geplaatst door Chinetti
Als je voor de Boss kiest lijken me de 660 of de 770 toch de beste keus, qua prijs maar ook omdat ze simpelweg meer geluiden hebben waarmee je aan de slag kunt. Je zult ooit wat anders willen maken, bijvoorbeeld op zo'n troostelose februari dag waar alle inspiratie weg is gezogen en je als laatste redding en dus vol overgave een Chicago Acid geinspireerd nummer gaat maken.
Origineel geplaatst door mindtwist
Wat accu's betreft.. ik las op een er1 fan site dat een dude z'n korg er-1 in de trein gebruikt met behulp van een accu voor radiografische autos.. schijnt goed te werken
mt!
Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Dat moet ook wel. Als ik kijk wat m'n kleine broer met die autootjes doet. Die accu's moeten die stomme dingen met 100+ over een racebaan jagen. Zou stom zijn als je na twee minuten langs de kant van de baan staat niet...
Origineel geplaatst door teknoudontknow
Bedankt!
En wat nou als het inkomende voltage onder de 9V ligt? Gaat ie dan gewoon op een gegeven moment uit zonder dat dat nadelige gevolgen heeft, behave het verlies van onopgeslagen werk?
Groeten, Ivo..
ik heb al eens adapter voltage lager gezet bij mn er1.. lampje gaan wat minder hard branden.. maar blijft nog goed werken.. dus hij kan wel even door vorodat ie echt uitvalt..