Mixer choice: Maxkie Onyxi or A&H Zed R16

billdesman

Ingeburgerd
Ok, I am looking at these two mixers and am having a hard time choosing one. My choice will be determined by the quality of the AD/DA conversion.

I know that Mackie has some decent stuff, I like their products. But I have never worked with A&H. Can anyone let me know how A&H stands against Mackie, and what the differences are?

Thank you!

Nederlands kan ook, das geen probleem.

Dus, ik ben aan het twijfelen tussen 2 mixers, en de keus ligt aan de AD/DA conversion. En de keus gaat tussen de Mackie Onyxi en de ZED R16. Heeft iemand ervaring met de AD/DA conversie? Ik weet dat Mackie best degelijke producten heeft, maar ik weet verder helemaal nix van A&H. Iemand een idee?

MOah ik had vandaag een discussie hierover in de winkel. De mackies van nu zijn heel anders als toen ze vroeger gebouwd werden.

Mackie zou ik absoluut niet voor gaan. Mackie zit momenteel te kloten met hun onderdelen. Ze hadden eerst een fabriek die voor hun maakte, maar daar werken ze niet meer mee samen. Dus nu moeten onderdelen uit een andere fabriek komen, en dit komt niet ten goede aan het product. Je krijgt nu een beetje bij elkaar geraapt zootje.

Ik zou gewoon voor a & h gaan. Ga ik ook doen ;-)

Heb vandaag ook de zed serie in handen gehad, en vind het mooie bakken.

Afwerking is echt super ervan. Kunnen ook veel merken nog wat van leren.

Back