r2o zegt kopen die handel !!!!

Ach, je hebt mensen die gebruikte postzegels verzamelen. En kennelijk ook types die hun software collectie zo origineel mogelijk willen hebben. Dus als jullie nog originele boxsets hebben van muzieksoftware: sla je slag!

Heb je wel de originele cd+box en manual... dat is vintage software... :halleluja :?

Ik heb nog een oude originele diskette liggen met cubasis (of cubasis.. zal hem eens opzoeken), zou die ook veel geld waard zijn nu?

Ik zou hier op zich nog best 15 euro of zo voor kunnen betalen. Het heeft zeker nog wel een waarde. (niet cubasis trouwens)

Ik heb nog een oude dubbel defenition Pro-Tracker liggen.....Kopen? Voor de schappelijke prijs van 1000euro (Fukov) :engel: :duivels:

hehehe bliep door de bocht!

maar ergens is het niet voor niks dat open source bedrijven hun geld halen uit service niet uit software.

Jammer dat je hardware niet kon downloaden:O
Dan had ik een MPC1000 of zo even gedownload.. een legale demo zou zelfs genoeg zijn.

Ik denk dat die versie klaar is als 'beam me up scotty V1.0" ook af is :)

ik heb hier ook nog wel DOS 1.0 met texture V0.0 erbij ( kopie natuulijk, hoogstpersoonlijk door Roger Powell gekopieeerd)
mag weg voor 1000 eurotjes, mevrouwtje.............
:mega:

Staat toch wel stoer op de plank hoor! Zo'n echte Rebirth doos,..
En dan nog een mooi lulverhaal erbij over hoe je m hebt gewonnen,.. toen ie net uit was,... met een remix contest waaraan ook allerlei bekende dj's meededen,.. en je bent een hele bink!

Oh nee,. dat was ik!!:D

Jammer dat je het doosje er niet meer bij hebt!

dat was zoongeveer mijn eerste kennismaking met pakketdiensten, het doosje was helemaal aan gort, en de floppen verbogen.
:koffie:

Back