jaja een nieuwe tr-909

DRe

SSM spacestation
staat A brand-new, unused, without any signs of wear and tear. The object can not be in the original packaging, or the original packaging has been opened or is no longer sealed. The object can be a second choice, or new, unused, and with a slight defect. See the listing for full details and description of any imperfections.

Is dat niet het standaard Ebay zinnetje? De verkoper zijn eigen tekst maakt geen melding van enig defect.

Idd.. 't Is gewoon zo'n multiple choice tabje.. Staat de staat van uw artikel er niet tussen.. doe maar wat dan:eureka: :D

op-topic.. staat as we speak al op 1455.. met nog dik 7 dagen te gaan.. 8D

't enige interessante is misschien nog dat je voor een artikel uit Italië geen inklaringskosten gaat betalen.. maar je moet bijna wel loaded zijn als voor deze veiling wilt gaan.

Laatst gewijzigd:
Niet genoeg geboden /bod uit gebracht voor de laatste dag, uit de handel genomen. hij stond dacht ik op 1660,00 euro

Dacht ook zoiets te hebben gezien ja.. en daarna gisteren ineens foetsie..

Volgens mij kun je van de uiteindelijke verkoopprijs helemaal niets zeggen op ebay.. dat kan in de laatste minuten dag en nacht verschil uitmaken.

Dat is Ocsidance, iemand die dingen maanden en maanden te koop laat staan op eBay voor bijna dubbel de gebruikelijke prijs totdat iemand met te veel haast en geld iets koopt. Volgens mij een Belg. Je ziet dat er ook maar één bod is uitgebracht.

super mooie 808's en 909's gaan op naar de 3000euro,daar bestaat geen twijfel over.

Oh, nu zie ik het de originele doos was erbij :eureka: !
Dat maakt het natuurlijk een pak duurder :okdan:

:dubbel:

Het is inderdaad een Nederlander zo te zien aan het telefoonnummer. Maar een eBay shop vol met spul wat gemiddeld 50% boven de gangbare prijs zit, lijkt mij dat het meeste er over een maandje ook nog wel staat.

Nu kopen ?

Precies, dus geen bidding war.

Back