Beste EQ plugins?

Ik heb een demo van de Cambridge EQ op de UAD-1 kaart. Dat klinkt als een klok. De mooiste software EQ die ik gehoord heb en kan betalen. Het Waves Mastering stuff is ook heel goed natuurlijk maar dat kan ik me niet veroorloven.
Cambridge gaat iets van 65 dollar kosten voor geregistreerde UAD-1 user.

Cambridge EQ ....

Maar zover als ik weet gaat deze 149,- kosten, omdat de dreamverb gratis zal zijn, als deze klaar is.

als je top-of-the-bill plugins wilt dan kom je bijna niet om de UAD1 heen.....dat is belachelijk kosten-effectief als je kijkt wat je ervoor terug krijgt

Een UAD-1 zou idd leuk zijn, maar na aanschaf van nieuwe monitors is er helaas geen 700 Euro meer over. In de toekomst misschien.
Ik vond die Paris eq nou niet echt super eerlijk gezegd, ook een beetje belabberde interface. Net even de Sonic Timworks Vintage EQ voor Pulsar uitgeprobeerd en deze klinkt echt heel lekker en is tot nu toe één van de goedkoopste high-end eq's die ik ben tegengekomen ($149). Alleen jammer dat er geen grafische curve op zit, maar verder erg lekkere sound. Ik zou hem graag willen vergelijken met de EQ-1 maar daar is geen demo van (omdat 'ie dus niet meer gemaakt wordt. Beetje raar trouwens dat ze stoppen met het maken van een plugin, zonder iets anders in de plaats te brengen maar goed).

Back