Nee, dat is een nederlandse bouwer, na contact met hem ben ik erachter gekomen dat hijzelf de printplaten opnieuw heeft ontworpen en laten maken. (de VCO2 modificatie kwam overigens van iemand uit oostenrijk)
Die duitse verkoper laat zijn printen in duitsland maken volgens mij maar wel volgens het originele adafruit ontwerp.
klinkt goed. ik zal hem een mailtje sturen en de bestelling plaatsen zodra m'n eind van de maand zakje met geld binnen is. Ik ben zelf geen soldeerheld, maar op mijn werk is er iemand die het heeeel graag wil doen en tevens m'n 606 in 1 zucht van alle modificaties vindbaar op internet wil voorzien. Hij weet echt waar ie over praat en heeft de print plaat voor de br.out box voor de 606 al getekend en gaat hem zelf etsen. Dit wordt een leuk project. vandaag vroeg hij tussen neus en lippen door of ik ook mijn 707 en of 909 wil modden, kan dat meteen bij het pakketje gevoegd. Volgende week de aftrap!
oja, op de vraag wat ie er voor wil hebben dan ' ik heb wel es meer gedaan voor een fles whisky' is z'n antwoord.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit!!
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.