Moet niet gekker worden TB-303

Volgens mij is deze discussie al minstens 303 keer gevoerd :)

(en ze worden evengoed maar duurder en duurder...)

Ja wat een goede vraag :)

De vraag is: waar ligt de top? Het lijkt wel de beurs, ik dacht toen ze bij 1250 waren nu zal de prijs wel stabiel worden. Maar de WTX staat nu op 1500.

ach ja ik dacht ik begin er nog eens over
en de vergelijking met de gitaar piano en andere bende gaat natuurlijk niet op want die dingen zijn ongeveer 17 miljard maal expressiever dan een 303

ach ja ik dacht ik begin er nog eens over
en de vergelijking met de gitaar piano en andere bende gaat natuurlijk niet op want die dingen zijn ongeveer 17 miljard maal expressiever dan een 303

Da's subjectief,..

Geef sly en robbie een pindakaaspotje en een kazoo en ze maken er vette shit mee.
Geef Jantje Smit een Tama Rockstar en hij slaat er dunne diarree uit.

Als je denkt dat er veel geld om niks gevraagd wordt heb ik hier nog een plastic doosje waarbij de (vraag)prijzen maar blijven stijgen naar waanzinnige hoogten...

http://www.2dehands.be/yamaha-shs-10-keytar-keyboard-synthesizer-65446628.html?muz_instr=32

De Gentbrugse Leo (niet te verwarren met "onze" Leo!!) is een beetje de trappers kwijt...

De eigen klanken van dit ding zijn onbruikbaar, dus het is niet meer dan een MIDI controller, en dan nog wel eentje met minitoetsjes. Ik verkocht dat ding een paar jaar geleden voor 30€ mét originele Yamaha draagriem...

(voor degenen die "off topic" willen roepen: hierboven ging het over orgieën met Jantje Smit, so sue me. :D)

Als je denkt dat er veel geld om niks gevraagd wordt heb ik hier nog een plastic doosje waarbij de (vraag)prijzen maar blijven stijgen naar waanzinnige hoogten...

http://www.2dehands.be/yamaha-shs-10-keytar-keyboard-synthesizer-65446628.html?muz_instr=32

De Gentbrugse Leo (niet te verwarren met "onze" Leo!!) is een beetje de trappers kwijt...

De eigen klanken van dit ding zijn onbruikbaar, dus het is niet meer dan een MIDI controller, en dan nog wel eentje met minitoetsjes. Ik verkocht dat ding een paar jaar geleden voor 30€ mét originele Yamaha draagriem...

(voor degenen die "off topic" willen roepen: hierboven ging het over orgieën met Jantje Smit, so sue me. :D)

Dat doet ie omdat de laatste tijd de Keytars (any model) op Ebay voor goed geld worden verkocht. Ze zijn hip in retro kringen...

Realistisch gezien zou een TB-303 ook niet meer dan 350 moeten doen, een SH-101 is een veel boeiendere en robuustere bak in menig opzicht en die doet iets van 450.

sh101 loopt gemiddeld tegen de 550 a 600 aan.

iets heel anders
wat moet je nou nog met die 303 sound
hebben we m niet al van voor naar achter van binnen naar buiten van onder naar boven en vv aan alle kanten al veulsteveul gehoord
om een hele track op een 303 lijn te laten rusten kan je niet meer mee aankomen toch
en voor een lijntje erbij zijn er 16 miljard alternatieven..
je bent echt de grootste randdebiel als je zoveel voor zo'n ding gaat neerleggen
als je al die tijd al zo'n ding hebt en je moet m vervangen en je bent erg gehecht.. ok, dan snap ik het

Heb 1 keer een 303 gehad en was toch verbaasd over de heerlijke "twang" die er uit komt. Ondanks dat ik de 303 al zo vaak had gehoord deed ie mijn oortjes goed!!!!

sh101 loopt gemiddeld tegen de 550 a 600 aan.

Er wordt hier op de marktplaats allemaal tussen de 400 (een of andere vage gast uit Den Bosch die totaal geen verstand van apparatuur heeft ;) ) en 500 euro gevraagd voor een werkende SH-101 tussen nu en mei als ik even snel kijk.

Back