Plaats hier een van jouw covers!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ach, eerlijk is eerlijk: hij heeft 't wèl snel gedaan:

75x een regel inzingen + opnemen, in de mix plaatsen, mix hier en daar bijschaven (misschien nog een keer of 2 beluisteren), en vervolgens hier plaatsen. En dat alles in ongeveer 2,5 uur! (ervan uitgaande dat je ALLEEN nog maar de zang moest toevoegen)

Da's nog eens doorwerken, goed bezig! :D

Mooi spul he, dat autotune.

Mag ik ook verzoekjes doen? De bohemian rhapsody van Queen.
Lekker veel koortjes en omdat het Queen is ook helemaal jouw genre Bradley.

Die maggie may cover begon goed, maar toen kwamen de GM-drums en dat trompetje en niet te vergeten "BRADLEY VAN DIJK ON TYROS" toen moest ik wel weer een beetje lachen.

En dat koor klinkt nog niet eens zo heel slecht als ik eerlijk moet zijn. Ik denk serieus dat dit een van Bradley's beste tracks is tot nu.

Bradley, ik haak af. Je hebt je weer vergalopeerd. Je denkt dat je indruk maakt met het gebruik van veel sporen, maar daar zijn we niet zo van onder de indruk. Bovendien is het klets, omdat:
1) als jij een zoveel layers met dezelfde zang onder elkaar zet het als 1 grote soep zou klinken omdat je nooit zo strak hetzelfde kunt zingen.
2) Een pentium 4 kán geen 128 audio tracks tegelijk draaien, als jij geen externe rekenkracht erbij gebruikt.

Ach, waarom ga ik er ook serieus op in. Beter roep ik: "Tom! Tom!" En gooi ik mijn onderbroek richting je podium.

Ik kan aardig strak korte zinnen zingen... Ik heb daar totaal geen problemen mee!

Een pentium 4 kan geen 128 audio tracks onder elkaar draaien??
Het spijt me vreselijk maar deze track heeft toch echt alle 128 sporen in Cool Edit gebruikt, Al moet ik wel eerlijk bekennen dat dat met alle overige dingen(msn,Skype, Internet) uit was!
En hij ging bijna over z`n nek(cpu was rond de 80) maar goed!

Die maggie may cover begon goed, maar toen kwamen de GM-drums en dat trompetje en niet te vergeten "BRADLEY VAN DIJK ON TYROS" toen moest ik wel weer een beetje lachen.

En dat koor klinkt nog niet eens zo heel slecht als ik eerlijk moet zijn. Ik denk serieus dat dit een van Bradley's beste tracks is tot nu.

Ik hoor van veel mensen dat het koor niet slecht is!
Mensen denken dat ik niet kan zingen of zo, Maar als ik ze dan dat koortje laat horen via een VoiceClip dan hebben ze zoiets van... Mwua!,Klinkt toch wel goed hoor.

Hmmm, een paar pagina's terug kon je nog geen linker kanaal naar rechts kopieren en nu plak je er al 75 in je projectje? Dat klinkt toch vreemd niet?

Dannog....dit is je beste track tot nu toe. Je stem is niet slecht, op de youtube video's laat je zien dat je best aardig kunt spelen (beter dan ik igg) en een tyros is een erg leuk apparaat met mogelijkheden waar ik 20 jaar geleden alleen maar had kunnen dromen (let wel, een pitchbender was toen nog niet te vinden op een keyboard).

Blijft voor mij de vraag: voor wie wil je je nu zonodig bewijzen. Doe je ding (ohnee, dat mag ik echt niet meer zeggen) en doe het voor jezelf. Schijt aan wat iedereen mag denken (zoals mijn twijfel aan het begin van deze reply).

Ik krijg ook Cool Edit les van mijn leraar(We hebben muziek doemiddag op school. En dat is best handig)

Mijn stem is als ik ga zingen na 2 a 3 nummers al op, Heb denk ik een kras op mijn stem!

20jaar geleden zeg je by the way?
Zelfs 10 jaar geleden was dit volgens mij nog aardig ver weg hoor(De Megavoices en 32 sporen midi dan he).... het enige wat ik echt jammer vindt is dat hij geen Sampler opties heeft!

@Tyros1990:
Maggie May is absoluut één van je betere covers in dit draadje. Ik moet bekennen dat wat je op 1.03 schreeuwt onverstaanbaar is. Pas toen ik de tekst in dit draadje had gelezen verstond ik het, maar dat kan liggen aan de speakers van m'n pc en het volume (staat erg laag). Je brengt in dit nummer in ieder geval heel wat meer variatie / spanning dan in eerder werk en het is dus echt een stap vooruit.
Het koortje is goed te verstaan. Het is eigenlijk best grappig dat je met wat galm en wat toonvariaties al snel de suggestie kunt wekken dat je een koortje hebt. Toontje hoger, toontje lager, wat galm en je bent al een heel eind (zelfs als je maar drie sporen zou gebruiken). Goed gedaan.

Thanks dat je het een van mijn betere covers vind!

Ik heb echt 75 sporen gebruikt voor de Vocals, Maar sommige heb ik heel zacht opgenomen en sommige weer heel hard, En een paar hoge en lage er tussen door!

Het klinkt goed in de mix!

Heb weer een Cover opgenomen!

Sorry voor de Timing foutjes, Ik was tijdens de hele track de metronoom vergeten :$

Attachments

• They Dont Care About Us(Tyros+Samples).mp3
    2,2 MB · Bekeken: 102
popcornWB.jpg

:P

Wie mist MJ?

Bradley neemt het zo over zo te horen.

Je hoort werkelijk geen enkel verschil tussen de echte MJ en Bradley.

Waanzinnig Bradley!!!!! Super gezongen.
Ik zou er de boer mee op gaan er is vast behoefte aan iemand die zo precies MJ kan zingen. Klasse

Paul

ik moet eerlijk toegeven dat ik de manier waarop je nu zingt stukken beter is dan die op die andere maggie may track. Ik hoor het verschil met de echte michael jackson eerlijk gezegt ook niet. Knap werk.

enige opmerking die ik heb is dat je het jammer is dat je gezongen hebt op het rechterkanaal, en gespeeld hebt op het linkerkanaal. Ik had het mooier gevonden als je dat netjes stereo gemixed had.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back