Plaats hier een van jouw covers!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ken je dat niet?
dat is neocovermixing
de hype van 2010 wordt dat

Ik ken de TS in kwestie verder niet, maar heb met verbijstering dit draadje zitten lezen... (gelukkig ben ik niet de enige :))

Voor wat betreft de MJ track... hier wordt gebruik gemaakt van één van remix versies afkomstig van een import cd. Deze is inmiddels in het download tijdperk overal te vinden. Een versie voornamelijk voorzien van alle zangpartijen. Er wordt overduidelijk niets gezongen door Bradley, maar dat had een ieder al door. Verder is het erg knap dat iemand die alleen een linkerkanaal heeft toch rechts nog wat pads kan mixen... of zie ik dat verkeerd??

Het is overduidelijk dat deze TS niet meer moet doen dan 'zitten op een Tyros' en de aan-en-uit knop verder met rust moet laten... wat een onzin allemaal.

Ik ga nu ook maar een zak popcorn kopen...

gezien het aantal pagina's deez draad kan je beter een flinke bak halen ...

ala;

popcorn.JPG

;)

Ik ken de TS in kwestie verder niet, maar heb met verbijstering dit draadje zitten lezen... (gelukkig ben ik niet de enige :))

..

ik zou idd veel popcorn halen en de moeite nemen ook wat buiten dit draadje te spieken
staat garant voor uren leesvoer

Ik ben iemand die iedereen graag in zijn of haar waarde laat. Dat doe ik bij Bradley ook. Maar iemand moet hem tegen zichzelf in bescherming nemen.

Bradley speelt als eerder gezegd best redelijk op het keyboard. Ik denk dat hij ook best redelijk gewoon piano kan spelen en een heel goede basis heeft om leuke opnames in elkaar te draaien. Een groot aantal van ons zal langer bezig zijn met het inspelen van een track vanwege de correcties achteraf. Hoe beter je speelt hoe minder correcties. Of noot voor noot via de sequencer er inzetten (doe ik helaas ook, ik zou het graag anders doen, maar mijn spel is te beperkt).

Maar Bradley maakt zichzelf steeds belachelijker. Dat is jammer, maar vooral voor hem. Bradley jongen doe dit soort dingen nu niet. (MJ -nummer). Ga niet schreeuwen dat je 1.000.000x iets ingezongen hebt. ga op een synthforum nu geen keyboard spel zetten. Ik kom zelf ook uit de keyboardwereld, maar dat komt vooral omdat ik nu eenmaal niet goed kan spelen en geen talent heb. Dan klinkt een keyboard al gauw leuk.

Stop met het uploaden van dit soort songs. daar zijn andere forums voor. Neem nu eens een maandje de tijd (of langer) en ga zitten prutten met je Tyros en zet spoor voor spoor een nummer in elkaar. En zet dat nu eens online. Geen covers, maar iets zelf verzinnen.

Kom op Bradley laat zien dat er ook een andere Bradley is. Nu ben je het sulletje van de klas.

Paul

ik zou idd veel popcorn halen en de moeite nemen ook wat buiten dit draadje te spieken
staat garant voor uren leesvoer

Ik begrijp uit meerdere verwijzingen dat de TS al eerder dit soort draadjes heeft aangemaakt. Wat ik dan wel een prestatie vind is dat hij zo'n lange topic voor elkaar krijgt. Of een ieder hier is verschrikkelijk dom om daar in trappen en de TS heel erg slim... of... (vul zelf maar in) ;)

Ik ben het verder wel met Paul eens. Ik geloof dat de TS in kwestie beter af is dit soort dingen niet te doen. Misschien is het beter voor hem om het draadje te sluiten... als ik het zo lees blijft er dan nog genoeg popcorn leesvoer over... misschien leuk als (leed)vermaak, maar toch wel triest dat het zo moet zijn...

het is enorm triest
en dat is t
samsara is ook doorgedrongen tot sf :D

Ah joh, die Bradley bestaat helemaal niet. Da's gewoon zo'n GeenStijl zuigertje die hier iedereen op de kast krijgt. Gewoon negeren dus.

Of Bradley nu wel of niet bestaat, ons nu wel of niet in de maling neemt, ik geniet wel van deze thread, dus ik zou juist Bradley aan willen moedigen om vooral zichzelf te blijven en door te gaan. :okdan:

Bradley hier is namelijk het probleem helemaal niet, het probleem zijn die lui die zich zelf beter vinden en zich verheven voelen en dat middels opmerkingen en grappen of sneren willen laten weten.

Als die reacties achterwege blijven, blijft een enthausiaste Bradley over en een kleine schare fans en dat beschouw ik als is iets moois.

ik voel me zowiezo beter dan iedereen, daar heb ik brad niet voor nodig

Bradley vocal sample pack

Bradley vocal sample pack

Beste artiest,

Altijd al op zoek naar die unieke vocal sound, waarmee u instant succes heeft? Met trots presenteren wij u het Bradley vocal sample pack. Gegarandeerd 11 pagina's reacties op uw trackposts op webfora, en dat voor een prijs van slechts 34,99!

Luister de bijgesloten snippet om een indruk te krijgen van de geweldige kwaliteit van dit unieke sample pack.

Bestel vandaag nog!

Attachments

• Bradley vocal sample pack.mp3
    333,7 KB · Bekeken: 105
Trouwens, die laatste track van Bradley, heeft hij niet zelf ingezongen, maar dat beweert hij ook nergens..

Sterker nog, in de bestandsnaam van de mp3 staat gewoon dat de track is gemaakt met de Tyros + Samples.

They Dont Care About Us(Tyros+Samples).mp3‎

Trouwens, die laatste track van Bradley, heeft hij niet zelf ingezongen, maar dat beweert hij ook nergens..

Sterker nog, in de bestandsnaam van de mp3 staat gewoon dat de track is gemaakt met de Tyros + Samples.

They Dont Care About Us(Tyros+Samples).mp3‎

Precies, zo las ik het ook.
De timing op het linker kanaal laat idd te wensen over.
De vraag blijft, waar is nu ineens het rechter kanaal.?! Hij vertelde juist dat cool edit geen geheimen meer heeft.

Misschien is het beter als iedereen hier gewoon covers post!
Het draadje heet immers 'Plaats hier een van jouw covers!'.

Als dat nu ook eens het geval was... was de opmerking ook niet van toepassing geweest. Dat gaat waarschijnlijk nu niet meer gebeuren met alle off-topic verhalen. Kan er beter een nieuwe draad gestart worden.

De MJ track bevat overigens geen samples... Het is gewoon meespelen met een bestaande track. En dat is geen cover voor zover ik weet. Maar goed...

Wow! Zelf gezongen?

ha ha ha hi hi hi ho ho ho

Nope, Heb het niet zelf gezongen!

Het is de Acapella van TDCAU door Michael Jackson!

Heb net even Chronologie 6 gecoverd!
Vind hem wel *Leuk* geworden, Maar ook niet meer dan dat!

Attachments

• Chronologie 6(tyros).mp3
    1,1 MB · Bekeken: 116
Zoute. Dan houdt het lichaam het aanwezige vocht beter vast en dan zeik ik niet zo gauw in m'n broek van 't lachen hier..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back