Plaats hier een van jouw covers!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Heb hem nu wat aangepast...
De kwaliteit is van 128kbps naar 96kbps gegaan, Maar hij is nu onder de 4mb norm!
De naam klopt ook niet helemaal, Maar ach...
het gaat om het product;),En het is tenminste een volwaardige song!

Oh, weer een keyboard nummer. Welkom op het SYNTHforum...

Kom op zeg. =)

Bradley coveren is idd midifile afspelen.8D

Even voor de duidelijkheid hier!

IK
SPEEL
GEEN
MIDI
FILES
Af:)

Cool Edit Pro kan geen Midi Inladen, En ik ben van mijn zelf een goede toetsenist, Dus waarom zou ik in vredes naam mee spelen met een midifile als ik zelf alles kan inspelen..

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

HOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHO

HIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHI

HEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHE

ok, klaar met lachen. NEXT!

Kut moet ik er toch nog op ingaan. Broodlijk luister zelf nog eens naar de SHow must go on op de casio. Vooral het orgeltje op de achtergrond. Kijk jezelf daarna eens aan in de spiegel en durf dan nog eens te beweren dat je dat helemaal zelf ingespeeld hebt.

Als je dat nog steeds durft, dan:
a) zit je nog meer in de knoop dan ik al dacht
of
b) wil ik je direct hebben voor de Jarre coverband waar ik mee bezig ben. We zoeken nog een human sequencer en de echte is denk ik te duur om in te huren. PM je me?

Even voor de duidelijkheid hier!

IK SPEEL GEEN MIDI FILES Af:)

Cool Edit Pro kan geen Midi Inladen, En ik ben van mijn zelf een goede toetsenist, Dus waarom zou ik in vredes naam mee spelen met een midifile als ik zelf alles kan inspelen..

166

je onderschat ons een beetje denk ik hahaha. De gitaar in die magic midi file komt rechtstreeks uit een midi file. Je zou het theoretisch best live ingespeeld kunnen hebben echter dit is zo strak op de tel / gequantiseerd nu dat je dit ECHT NIET live / zelf ingespeeld hebt in cool edit pro.

Het is natuurlijk niet erg dat je het leuk vindt om met midi files mee te spelen, maar om nou elke dag een midi file met een melodielijntje op een synthforum te gooien is gewoon een beetje overdone. Daar is een keyboard forum veel meer geschikt voor aangezien daar de doelgroep zit die dat veel meer waardeert.

Maar als je echt een goede toetsenist was had je nu de uitdaging aangegrepen om zelf eens een leuke piano of synth track na te spelen.

Jongens jongens!
Het zit gewoon in de casio of tyros, van die mee deun arpeggios etc... zoals al gezegd kan hij kiezen uit hele nummers.

Zelf helemaal gespeeld verward tyros denk ik met, zelf gespeeld in combinatie van de arpeggio in de tyros of casio.

En dat zijn dus volgens mij idd gewoon midifiles...

Maar Bradley gaat nu ff een solo spelen toch? Om te laten zien dat ie het zelf speelt?

Toch?8o)

Maar Bradley gaat nu ff een solo spelen toch? Om te laten zien dat ie het zelf speelt?

:okdan:
inderdaad, voor de volgende bradleyexperience willen we een solo liedje (dus maar 1 instrument, zonder midi arpjes, styles of whatsoever.

los van het strakkere gequantiseerde vraag ik me ook sterk af of sjakie ook kan arrangeren.. die drumfills etc etc
ook als ik de moeite neem om een bradley experience video te kijken hoor ik een hele track met daaroverheen gespeeld een melodie met een kazige sound
als dat een VOLWAARDIG nummer is dan is patty brard een volwaardige vrouw en mart smeets een leuke kerel

al met al is t misschien vermakelijk voor jezelf, dat is verder prima..
maar wat iedereen hier zo hoopt is dat je een glimp opvangt van het plezier wat je kan beleven aan iets uitvogelen, iets van jezelf maken, je ziel blootleggen, ploeteren tot iets is zoals je wil, energie erin steken, bijschaven.. iets laten ontstaan, verrast te worden door je inspiratie, overweldigd te raken door een toevallige samenkomst van sounds, nieuwe dingen doen, jezelf ontwikkelen, muziek leren te begrijpen etc etc

" I triple guarantee you that Bradley is NOT playing MIDI files. He is such a good and professional keyboardplayer that he easily plays the worlds most difficult and famous songs (including a choir which he created using 1.734 multitracks of his own voice!!). Even in a studio so small that if you play too many notes fresh air can't get into the room.
He already has shown his infinite creativity and knowledge, but when his new weapon (Juno) arrives, and that will be any minute now, he will demonstrate his true power and annihilate all of the non-believers and all other wannabees who make fun of him!
"

mss.jpg

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back