Plaats hier een van jouw covers!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Zal ik in afwachting hier dan maar even één van mijn covers plaatsen? Geen zever over welke software, MIDI, te trage PC of wat dan ook gebruikt is. Gewoon old skool live die handjes op de toetsen...

'k Denk dat 't met een Tyros beter klinkt.. :D

Leuk gedaan enne..handen vol ja als 'k 't zo lees.. :erm: :okdan:

Heb hem nogmaals geupload, Hopen dat deze wel lukt(Youtube doet best wel raar met filmpjes, heb ongeveer 100 filmpjes opgenomen waarvan er maar rond de 80 te zien zijn op YT)

oeps:

Ik ga geen nieuwe nick maken!
Ik ga sowieso van de juno-60 wat tracks maken en hier posten!....

Mijn doel is om te laten horen wat ik kan, En dat door middel van Youtube eventueel ook te laten zien!

Dan had ik pech gehad!
Ik ben de tijd wel voorbij dat ik steeds een nieuwe nick maak!

Juist! En dat is de juiste instelling!
Jij kunt je ei kwijt en wij beleven er ontzetten veel plezier aan!!! 8~

Daarom, ik weet van mezelf zoals al eerder vermeld, Dat ik een redelijke toetsenist ben voor mijn leeftijd, Zeker gezien mijn les jaren(2) en het feit dat ik geen noten kan lezen!

Tyros1990 = en blijft mijn nick...

Het enige probleem was dat ik steeds de wachtwoorden kwijt was... en dat lukt nu niet meer:p

Jep

" I triple guarantee you that Bradley is NOT playing MIDI files. He is such a good and professional keyboardplayer that he easily plays the worlds most difficult and famous songs (including a choir which he created using 1.734 multitracks of his own voice!!). Even in a studio so small that if you play too many notes fresh air can't get into the room.
He already has shown his infinite creativity and knowledge, but when his new weapon (Juno) arrives, and that will be any minute now, he will demonstrate his true power and annihilate all of the non-believers and all other wannabees who make fun of him!
"

mss.jpg

:halleluja:halleluja:halleluja

Overigens heb je je laatste Youtube filmpje alweer verwijderd.. Waarom?

attachment.php

Attachments

• youtuub.JPG
    youtuub.JPG
    37,3 KB · Bekeken: 108
Laatst gewijzigd:
ja dat had ik ook wel even willen zien
maar affijn

maak ZELF eens wat

speel niet een nummer van iemand, maar MAAK wat MAAK MAAK MAAK

Ik heb het filmpje wel gezien en het is duidelijk dat bradley prima kan spelen.

Dat was idd duidelijk op het filmpje, maar daarmee is nog niet gezegd dat die retestrakke en zielloze begeleiding die je steeds op de achtergrond hoort ook live door meneer is ingespeeld.

Maar daar gaat het allemaal niet om, het gaat erom dat meneer uit die Tyros eens wat leuke muziek (van zichzelf) haalt want dat is best mogelijk.

ik heb het filmpje gisteravond ook nog even gezien, en inderdaad, bradley was daarop als human robot flink aan de gang.

ik zou haast zeggen dat we hier met de nederlandse jordan rudess te maken hebben zo snel is die met zijn vingertjes.

ook ik ben bradley fan vanaf nu :okdan:

"maak zelf eens iets" hoeft toch niet? Er is toch niks mis met covers maken? Dit is tenslotte ook een coverdraadje. Dat gezegd zijnde vind ik het altijd wel leuk en boeiend als mensen zelf iets verzinnen hoor, maar dat terzijde.

Wat wél een verbetering zou zijn, is om er meer aandacht aan te besteden om een netter en boeiender resultaat te hebben, + meer creativiteit en ZIEL in de arrangementen, speelstijl, interpretatie en dergelijke te steken.

Dat Bradley op vingertechnisch vlak wat klavierspelen genoeg kunde heeft is wel duidelijk.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back