Plaats hier een van jouw covers!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik heb inderdaad teveel haast...
Heb mezelf vorig jaar al voor genomen om als ik een aanval op voelde komen gewoon te gaan hardlopen of ff op de bank te gaan zitten...

Dit is er nooit van gekomen!

Het was niet dat akoord trouwens..

Ik wou een D Majeur pakken, en dat ging nog al moeilijk met een oude Casio!..
Dus ik heb 3 willekeurige toetsen gesloopt

Omdat de toetsjes hier van heel dicht op elkaar zitten en ze nogal smal zijn en je dus snel verstrikt raakt als je een moeilijker akoord pakt dan bijvoorbeeld F of G

moeite met de zwarte toetsen?

die horen er wel bij.

dus nog flink dooroefenen.

mini toetsen zijn klote, gewoon de rest er ook uit trekken, dan heb je daar geen last meer van.

maar al met al,........ rustig aan, muziek maken laat zich niet dwingen.
en woede uitbastingen zijn volkomen nutteloos, die houden meer tegen dan dat je er iets mee opschiet.
sucses.

:mega:

Hahahaha!!!! Nee, dat helpt echt hoor je spullen slopen...

Mooi verwoord.

moeite met de zwarte toetsen?

die horen er wel bij.

dus nog flink dooroefenen.

mini toetsen zijn klote, gewoon de rest er ook uit trekken, dan heb je daar geen last meer van.

maar al met al,........ rustig aan, muziek maken laat zich niet dwingen.
en woede uitbastingen zijn volkomen nutteloos, die houden meer tegen dan dat je er iets mee opschiet.
sucses.

:mega:

Ik heb niet echt moeite met zwarte toetsen..
Maar de akoorden progressie in Dmineur van Pirates is zwaar, En zeker met 49 full sized(Smalle) toetsen!

Soms gaat 't de ene dag beter dan de andere..als je een mindere dag hebt, kun je beter even de muziek aan de kant zetten en wat anders doen.
Maar dat had je zelf ook wel kunnen bedenken..............

Zonde van de Casio (maar misschien kan je 'm via MIDI nog als module gebruiken? Ken de bak niet..), maar gelukkig komt er heeeeeeel binnenkort een Juno (en een G-70?) aan!! Toch?

Ik had het inderdaad ook zelf kunnen bedenken ja!
Maar ach, Het is een kwestie van de 3 toetsen lijmen en hopen dat er weer geluid uit komt, En anders koop ik voor 10-20 euro weer hetzelfde type terug op Marktplaats!

De Ctk-100 kan niet via midi aangestuurd worden(heeft ie niet).... De G-70 komt er niet, Die kerel wou niet ruilen omdat hij de G-70 TOCH met Band In A Box kon laten communiceren..

De juno is hier met ik hoop 2 weken werkend en wel, maar echt zeker ben ik er niet van!

Update:
De ctk-100 is niet meer...
Ik was pirates of the carribean aan het opnemen en het akoorden schema ging al 11 x! niet goed, En ik werd gek...
Ik heb 3 toetsen er uit getrokken!!
Hij werkt nog wel, maar mist nu net 3 belangrijke toetsen! =:
de C van het 3e oktaaf, de E van het 3e oktaaf en de A van het 3e oktaaf

De rest doet het nog wel gewoon

GODVER! ik meen het serieus was ik maar dood!

Ik haat die woedeaanvallen om NIKS!

1x heb ik mijn oude Psr-8000 gesloopt omdat een style niet goed gequantized kon worden!

Nu is de ctk-100 al een slachtoffer vanwege een mislukt akoordenschema!

Jesus!

Wel eens hulp gezocht? Dat lijkt me wel het beste. Want dit is, zoals jezelf ook weet, niet echt goed en niet zo gezond. En hoeft ook niet. En er is wat aan te doen:)

:okdan:

Ik heb er geen hulp om gezocht omdat ik daar de aanvallen te weinig voor krijg!

als ik ze nou ECHT om niks zou krijgen en dat dan 2x per maand of zo, Ja...

Maar het komt heeeel sporadisch voor, Maar wel eens in het jaar helaas!

"te weinig" aanvallen? Als ik het goed heb, heb je de afgelopen 2 dagen 3 toetsen uit een casio gerukt en een knop doorheen het front van je Tyros geramd...

Wat je FX opname van de casio betreft: op die manier haal je er toch al nette Epiano's uit en een aanvaardbaar orgeltje en basje. De percussieklanken zoals ze nu zijn zou ik snel vergeten, en de andere gebruikte klankjes ook. FM shizzle kan leuk zijn, maar deze FM klonk wel erg speelgoedachtig...

Dus als je nu rustig je tijd neemt en experimenteert, kan je nog meer aanvaardbare klanken uit die Casio vinden, samengooien in een mooi nummer, en met een resultaat komen dat die Casio ver overstijgt. Als je er geen Trent Reznortjes meer mee uithaalt natuurlijk...

Tjongejonge, we hebben de afgelopen maanden afscheid moeten nemen van mensen met erg interessante ideeën over muziek, synthese en gear............

En wat hebben we nu?

23 pagina's vol met bullshit van en over een volslagen mafkaan die top 40 midifiles van een riedeltje voorziet met een keyboard.

Er worden regelmatig mensen voor minder gekielhaald hier :D

Mooi verwoord.

Goh, joh - ik dacht dat dit een draad was waar leden hun zelfgemaakte cover zouden plaatsen. Ik wist niet dat het om één enkele ADHDer ging....

Zonde van je Casio en mijn moeite... :doei:

Heeft ie die Juno nou al eindelijk eens :Z:z:Z:z

Ik wou je het voordeel van de twijfel geven maar je bent gewoon een pathetische leugenaar.

Edit: ik vindt die cover van Hans wel tof, goed dat je een ander topic begonnen bent, wat een bullshit is dit zeg.

alles slopen lijkt mij WEL de juiste optie
alles waar je niet mee om kan gaan kapot machen, nice
bommetje op de SF server, dat soort shizzl :okdan:

Wel eens hulp gezocht? Dat lijkt me wel het beste. Want dit is, zoals jezelf ook weet, niet echt goed en niet zo gezond. En hoeft ook niet. En er is wat aan te doen:)

:okdan:

Idd. Je kan je beter ff door een psycholoog laten onderzoeken zodat je je kan laten helpen met je aandachtsstoornis en woede aanvallen.

Ik wou je het voordeel van de twijfel geven maar je bent gewoon een pathetische leugenaar.

Pathetisch? Zijn we nieuwe woorden aan het bedenken of bedoelde je gewoon pathalogisch ;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back