Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

moeite met de zwarte toetsen?
die horen er wel bij.
dus nog flink dooroefenen.
mini toetsen zijn klote, gewoon de rest er ook uit trekken, dan heb je daar geen last meer van.
maar al met al,........ rustig aan, muziek maken laat zich niet dwingen.
en woede uitbastingen zijn volkomen nutteloos, die houden meer tegen dan dat je er iets mee opschiet.
sucses.
![]()
Update:
De ctk-100 is niet meer...
Ik was pirates of the carribean aan het opnemen en het akoorden schema ging al 11 x! niet goed, En ik werd gek...
Ik heb 3 toetsen er uit getrokken!!
Hij werkt nog wel, maar mist nu net 3 belangrijke toetsen! =:
de C van het 3e oktaaf, de E van het 3e oktaaf en de A van het 3e oktaaf
De rest doet het nog wel gewoon
GODVER! ik meen het serieus was ik maar dood!
Ik haat die woedeaanvallen om NIKS!
1x heb ik mijn oude Psr-8000 gesloopt omdat een style niet goed gequantized kon worden!
Nu is de ctk-100 al een slachtoffer vanwege een mislukt akoordenschema!
Jesus!

Tjongejonge, we hebben de afgelopen maanden afscheid moeten nemen van mensen met erg interessante ideeën over muziek, synthese en gear............
En wat hebben we nu?
23 pagina's vol met bullshit van en over een volslagen mafkaan die top 40 midifiles van een riedeltje voorziet met een keyboard.
Er worden regelmatig mensen voor minder gekielhaald hier![]()
Mooi verwoord.

Wel eens hulp gezocht? Dat lijkt me wel het beste. Want dit is, zoals jezelf ook weet, niet echt goed en niet zo gezond. En hoeft ook niet. En er is wat aan te doen
![]()
Ik wou je het voordeel van de twijfel geven maar je bent gewoon een pathetische leugenaar.