Plaats hier een van jouw covers!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik lieg niet pathologisch...
Ik ben me goed bewust van wat ik zeg en zo..!-

Pathetisch? Zijn we nieuwe woorden aan het bedenken of bedoelde je gewoon pathalogisch ;)

Is gewoon ABN hoor :P maar ik zag dat iemand je al verbetert had. :okdan:

Zo...
Ik kan als het meezit morgen een Triton Pro 76 in ontvangst nemen, en ben dan van de Tyros af..
Wil me meer op Synths gaan richten(Al heeft de Tyros een groot deel van de MOtif engine in zich)

Ik lieg niet pathologisch...

Nou doe je het weer! :P

Ik ben me goed bewust van wat ik zeg en zo..!-

Dat is juist de definitie van een pathalogisch leugenaar, welke in wat voor vorm van persoonlijkheidsstoornis dan ook, bewust liegt!

Niet te verwarren met pseudologia fantastica of confabulatie, waarbij de leugenaar werkelijk gelooft in zijn/haar eigen verzinsels.

Zo...
Ik kan als het meezit morgen een Triton Pro 76 in ontvangst nemen, en ben dan van de Tyros af..
Wil me meer op Synths gaan richten(Al heeft de Tyros een groot deel van de MOtif engine in zich)

Als je met de Tyros voor je gevoel geen fatsoenlijke dingen kan, maakt 't niet uit wat je verder in huis haalt. Ligt echt niet aan de Tyros.

Dat snap ik, maar ik wil wat groters...
Daarom wou ik eerst de G-70, Maar die Triton is toch meer synth en is wat gaver! en het is Korg he?;)

Update:
De ctk-100 is niet meer...
Ik was pirates of the carribean aan het opnemen en het akoorden schema ging al 11 x! niet goed, En ik werd gek...
Ik heb 3 toetsen er uit getrokken!!
Hij werkt nog wel, maar mist nu net 3 belangrijke toetsen! =:
de C van het 3e oktaaf, de E van het 3e oktaaf en de A van het 3e oktaaf

De rest doet het nog wel gewoon

GODVER! ik meen het serieus was ik maar dood!

Ik haat die woedeaanvallen om NIKS!

1x heb ik mijn oude Psr-8000 gesloopt omdat een style niet goed gequantized kon worden!

Nu is de ctk-100 al een slachtoffer vanwege een mislukt akoordenschema!

Jesus!

Misschien moest je maar gewoon noise gaan maken, ik voorzie dat je daar een dankbaar publiek zult trekken.
Hiero, veel plezier: https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=118888

Een Triton? Ik zou vijf ARP 2600's aanschaffen, daar heb je veel meer aan...

ha-ha-ha!

Al zou ik al het geld hebben voor een Arp 2600, Dan nog is het maar de vraag of je er eentje kan vinden inclusief keyboard sequencer patchcables en module!

nee, de Triton is genoeg voor mij om wat meer over Synthese te weten te komen, En om EINDELIJK eens mijn sounds vanaf 0 de creeren!

Ik begrijp uit meerdere verwijzingen dat de TS al eerder dit soort draadjes heeft aangemaakt. Wat ik dan wel een prestatie vind is dat hij zo'n lange topic voor elkaar krijgt. Of een ieder hier is verschrikkelijk dom om daar in trappen en de TS heel erg slim... of... (vul zelf maar in) ;)

Hee,.. Damn,...'t is net als met Geert Wilders!!!!!

Wat een vreselijk bullshit topic is dit geworden zeg.
Even een voorspelling: Die Triton komt er niet en die Juno ook niet.
Bradley, meld nu pas eens iets als het ook echt door gaat in plaats van de huid te verkopen voor de beer geschoten is.

ha-ha-ha!

Al zou ik al het geld hebben voor een Arp 2600, Dan nog is het maar de vraag of je er eentje kan vinden inclusief keyboard sequencer patchcables en module!

nee, de Triton is genoeg voor mij om wat meer over Synthese te weten te komen, En om EINDELIJK eens mijn sounds vanaf 0 de creeren!

Kon dat in de Tyros niet dan? Ik begreep dat daar ook een synth module in zat.

Ook met een Triton creeer je geen sounds vanaf nul. Het is een rompler en dus zit je vast aan de basissamples die je wel flink kunt bewerken overigens.
Wil je echt vanaf de basis een klank opbouwen dan zul je toch aan een VA of een analoogje moeten denk ik.
Ook met een DX synth van Yamaha kun je echt van de grond af klanken bouwen, maar FM synthese is erg moeilijk te doorgronden.
Waarom koop je niet van alles wat in plaats van je blind te staren op een heel duur apparaat. Daar mee spreid je ook het risico dat je heel je studio in elkaar beukt als je weer zo'n woede aanval hebt. Als je alleen een Triton hebt is gelijk je hele studio aan gort. Kun je beter meer apparaten kopen die minder kosten. Nog beter is natuurlijk je te leren beheersen.

Ik zag van de week dat je de Tyros even te koop had gezet en schrok van de prijs van dat ding. Ik wist niet dat ze nog zo veel waard waren.
Ik zou wel weten wat ik zou doen als ik jou was.
Ik zou die Tyros weg doen er er meerdere goedkopere synths voor kopen.
Als ik het allemaal goed zie op marktplaats moet zo'n Tyros nog rond de 1000 euro kunnen opbrengen. Voor 1000 euro kun je veel leuk tweedehands spul kopen.

1 x DX7 die je zo graag wilt
1 x Korg Micro X voor de tritron engine. Een Korg 01/W is ook een goede optie overigens. Die klinkt wat warmer vind ik.
1 x Roland D50. Gewoon nog steeds vet en veel Jarre sounds.
Heb je misschien nog geld over voor een Blofeld of zo.
Dan heb je veel verschillende soorten synthese en best een mooie basis.
De vraag is alleen of je na al die brakke covers een idioot gaat vinden die zo'n Tyros wil kopen.

Wat een vreselijk bullshit topic is dit geworden zeg.
Even een voorspelling: Die Triton komt er niet en die Juno ook niet.
Bradley, meld nu pas eens iets als het ook echt door gaat in plaats van de huid te verkopen voor de beer geschoten is.

De juno die is al betaald dus die komt er WEL!, Staat alleen nog even ter reparatie!

De man die de Triton wou ruilen kon vandaag niet dus dat wordt volgende week.

De juno die is al betaald dus die komt er WEL!, Staat alleen nog even ter reparatie!
De man die de Triton wou ruilen kon vandaag niet dus dat wordt volgende week.

Die Juno komt er misschien wel, maar ik geloof gewoon niet dat je hem voor weinig geld weer aan de praat krijgt. Ik gun het je van harte, maar je onderschat de kosten.

Als je al hebt afgesproken hebt je Tyros te ruilen voor een Triton is het toch vreemd om je Tyros nog te koop te zetten? Ik ben benieuwd of je een gek vindt die er 1500 euro voor neer gaat leggen.
Ik hoop het voor jou en voor ons. Dan zijn we tenminste voorlopig van die klote covers verlost.
Misschien ook wel netjes in je advertentie te vermelden dat er twee problemen met je Tyros zijn:
Ik was iets te enthousiast met de Tyros en nu is er een knopje in het paneel geschoven
En is die ene uitgang nu al gefixt?

Laatst gewijzigd:
Ik zet hem te koop voor het geval dat die man toch nog afhaakt, You never know...

Wat heb je trouwens tegen mij?
Klote Covers?. Gun me lekker mijn plezier!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back