Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ahum..........http://www.onzetaal.nl/advies/pathetisch.php

Pathetisch? Zijn we nieuwe woorden aan het bedenken of bedoelde je gewoon pathalogisch![]()
maar ik zag dat iemand je al verbetert had. Is gewoon ABN hoormaar ik zag dat iemand je al verbetert had.
![]()
Ik lieg niet pathologisch...

Ik ben me goed bewust van wat ik zeg en zo..!-
Zo...
Ik kan als het meezit morgen een Triton Pro 76 in ontvangst nemen, en ben dan van de Tyros af..
Wil me meer op Synths gaan richten(Al heeft de Tyros een groot deel van de MOtif engine in zich)
Nou doe je het weer!![]()
Update:
De ctk-100 is niet meer...
Ik was pirates of the carribean aan het opnemen en het akoorden schema ging al 11 x! niet goed, En ik werd gek...
Ik heb 3 toetsen er uit getrokken!!
Hij werkt nog wel, maar mist nu net 3 belangrijke toetsen! =:
de C van het 3e oktaaf, de E van het 3e oktaaf en de A van het 3e oktaaf
De rest doet het nog wel gewoon
GODVER! ik meen het serieus was ik maar dood!
Ik haat die woedeaanvallen om NIKS!
1x heb ik mijn oude Psr-8000 gesloopt omdat een style niet goed gequantized kon worden!
Nu is de ctk-100 al een slachtoffer vanwege een mislukt akoordenschema!
Jesus!
Ik begrijp uit meerdere verwijzingen dat de TS al eerder dit soort draadjes heeft aangemaakt. Wat ik dan wel een prestatie vind is dat hij zo'n lange topic voor elkaar krijgt. Of een ieder hier is verschrikkelijk dom om daar in trappen en de TS heel erg slim... of... (vul zelf maar in)![]()
ha-ha-ha!
Al zou ik al het geld hebben voor een Arp 2600, Dan nog is het maar de vraag of je er eentje kan vinden inclusief keyboard sequencer patchcables en module!
nee, de Triton is genoeg voor mij om wat meer over Synthese te weten te komen, En om EINDELIJK eens mijn sounds vanaf 0 de creeren!
Wat een vreselijk bullshit topic is dit geworden zeg.
Even een voorspelling: Die Triton komt er niet en die Juno ook niet.
Bradley, meld nu pas eens iets als het ook echt door gaat in plaats van de huid te verkopen voor de beer geschoten is.

De juno die is al betaald dus die komt er WEL!, Staat alleen nog even ter reparatie!
De man die de Triton wou ruilen kon vandaag niet dus dat wordt volgende week.
En is die ene uitgang nu al gefixt?Ik was iets te enthousiast met de Tyros en nu is er een knopje in het paneel geschoven