Plaats hier een van jouw covers!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Heb het opgezocht...
Nou moet ik wel bekennen!,Ik had vorige week verschrikkelijke pijn aan mijn linker hand, En ik dacht dat het gekneust was,Maar dit was niet zo..

Maar ik ben verder niet zo extreem dat ik bij elk scheutje pijn gelijk denk dat er iets mis is met me ofzo(Dat is er sowieso wel, Als je 3 maanden te vroeg geboren bent);)

Haal die popcorn maar weer van stal!

Ik zou willen dat ik mijn studio in zo'n kleine ruimte kreeg. Dan zou ik tenminste alle klavieren tegelijk kunnen bespelen. Ik bezorg mezelf nog eens een spierscheur tijdens een opname...Of toch maar de vriendin de baspartijen en akkoorden leren spelen?

Maar goed, covers dus. Je bezit genoeg technische kunde wat een klavier bespelen betreft. Probeer het nu toe te passen in een mooi arrangement, met gevoel gespeeld. Dat is uiteindelijk wat de muziek bevat. Nu schop ik waarschijnlijk tegen een heilig huisje, maar voor mijn smaak zit er vaak meer muziek in een zeer traag maar perfect gekozen akkoordenschema met een mooie klank, dan in Jordan Rudess die 200 noten per seconde tokkelt.

Ik heb een song gemaakt(Volwaardig) van rond de 5 minuten..
En ik krijg hem NIET geupload!...
Waar ligt dit aan?

Ja, 4,64..

Heb hem nu wat aangepast...
De kwaliteit is van 128kbps naar 96kbps gegaan, Maar hij is nu onder de 4mb norm!
De naam klopt ook niet helemaal, Maar ach...
het gaat om het product;),En het is tenminste een volwaardige song!

Attachments

• Kind Of Mag4ic(tyros+Ad-Lib).mp3
    3,5 MB · Bekeken: 107
Ik heb een song gemaakt(Volwaardig) van rond de 5 minuten..
En ik krijg hem NIET geupload!...
Waar ligt dit aan?

Groter dan 4mb?

Ja, 4,64..

Hmm.. lijkt me sterk dat het daarmee te maken heeft (is tenslotte mp3 bestand toch?), volgens het lijstje kan je 9,77 MB aan mp3 kwijt als bijlage..

attachment.php

OF onze Brad zit inmiddels al aan z'n maximale uplood hoeveelheid van 1 Gig..

Attachments

• bijlage grootte.JPG
    bijlage grootte.JPG
    72,3 KB · Bekeken: 82
Nou jullie zin, guys? Had ie toch bijna z'n bak weggedaan!

[clique]

Nuja, ik ken wel wat synths staan die ik met plezier voor bepaalde keyboards zou omruilen. Kawai K* in ruil voor een leuk Kurzweil keyboard ofzo bv. Maar dat kwam in het lijstje niet voor...

ik blijf ook herhalen, stop met het afspelen van midi files maar ga zelf eens spelen.
als ik zo'n midi file van queen download van het internet en dat via winamp afspeel klinkt het bijna hetzelfde, en dat zou toch echt niet mogen met een tyros.

Bradley, denk je dat mensen hier nog steeds zouden zitten wachten op die cover versies van je? Uit voorgaande 17 pagina's zou je toch kunnen concluderen dat mensen het niet zo bijzonder vinden wat je doet? Waarom dan nog steeds (bijna dagelijks) die tracks posten?? Wat wil je ermee bereiken / bewijzen?

zal ik ook herhalen
midifiles afspelen kan iedereen
maak nou s wat van jezelf
maar dat ga je niet doen
en let s op de sound
t klinkt allemaal ZOOO KAAZIIIGGGG

verbokte kutcovers midifiles afspeelbende>>:(

eigengemaakte misschien wel onhoorbare shit, maar wel eigen>>8o

ik zou ook veel liever een slechte zelfgespeelde track van je horen dan dit soort 100 in een dozijn afspeel trackjes.

als tip: probeer nou gewoon eens een bekende track alleen met een piano geluid te spelen, en dan ZELF!

bijvoorbeeld: my heart will go on - celine dion. Deze is redelijk eenvoudig op de piano en door dit bijvoorbeeld echt zelf te spelen leer je er een hoop van hoe je zoiets mooi neer kan zetten met je eigen stijl dingetjes kwa spel.

Post dan zoiets maar, en ook als dat dan niet zo goed klinkt of vol fouten zit dan zou ik er nog steeds veel meer bewondering voor hebben dan al die melodietrackjes over midi files heen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back