Van wav naar mp3 op de mac

bobaphat

Ouwe rot
Ik kan in wave editor geen wav's knippen en naar mp3 converteren. Ook kan ik geen mp3's openen in saven als mp3. Dit vind ik echt te triest voor woorden dat zo'n programma dat niet kan. Waarschijnlijk heeft apple dat expres gedaan om I-tunes store te spekken. Dit terwijl ik gewoon mijn eigen tracks naar mp3 wil kunnen converten.

Weet iemand een freeware oplossing om heel simpel mp3 files te knippen?

en je hebt barbabatch nog natuurlijk
maar zeker niet gratis

de beste freeware omzetter is MAX , die kan alles http://sbooth.org/Max/

je kan altijd omzetten via itunes oa..

de reden dat apple dit niet toelaat om zomaar als mp3 te saven is waarschijnlijk de dure licenties van mp3. Dit was ook al zo voor de komst van de music store.

het programma Felt Tip Sound Studio kan dit ook niet bvb, je moet er een aparte (gratis) opensource plugin voor downloaden.

Welk programma gebruikt je trouwens?.

Vreemd, dan doe je toch iets verkeerds - je bedoeld Audiofilengineering Wave Editor? Hiermee kan je naar zowat alle gangbare formaten omzetten en openen. J

Het zou fijn als je wilt delen hoe je dat dan doet.
Ik kan hier geen mp3 files openen in W-E, en wav saven als mp3 kan al helemaal niet.

de beste freeware omzetter is MAX , die kan alles http://sbooth.org/Max/

je kan altijd omzetten via itunes oa..

de reden dat apple dit niet toelaat om zomaar als mp3 te saven is waarschijnlijk de dure licenties van mp3. Dit was ook al zo voor de komst van de music store.

het programma Felt Tip Sound Studio kan dit ook niet bvb, je moet er een aparte (gratis) opensource plugin voor downloaden.

Welk programma gebruikt je trouwens?.
thx zal dat Max eens checken!
wave editor probeer ik te gebruiken, maar ik ben sinds ik geen wavelab meer kan gebruiken (mac) niet meer blij geweest met audio editting.

hangt er natuurlijk vanaf welke features je zoekt maar Sound Studio is echt een hele goede applicatie, simpel en doeltreffend.

Amadeus Pro! Kost nie veel, ken alles.

Sound Studio is echt een hele goede applicatie, simpel en doeltreffend.

Die gasten hadden zeker nog nooit van search engine optimization gehoord toen ze een naam hadden verzonnen voor hun app.

Ga eens rondkijken
:okdan:

waneer ik in garageband een wav. sample opsla op de schijf maakt hij er automatisch een mp3 van......

Ik maak er dan ook via het gratis "SWITCH" weer een .wav van...

Back