[vleugjes techno, electro, EBM] TFH - I need you

En een update.

ik heb de baslijn nog gelayerd met een leuk riedeltje uit de Minimonsta.

Overige gear:
baslijn: Juno 60 en MS2000
pads: juno 60
acid achtig riedeltje: CZ5000 en SH101
Beats: diverse samples waaronder 808 en 909
vocalen: moi

zeker niet verkeerd...mischien iets gelijkmatigere mix creeren of wat meer samenplakken die geluiden..vind hem wel mooi!

Ik vind het een beetje saai, heel het nr lijkt rondom 1 baslijn te zijn opgebouwd.

ik vind altijd leuke elementen in je tracks zitten
wat ik ook bijna altijd een beetje vind is dat dit soort muziek leunt op het brutaal zijn.. of overdreven sleazy of sexy of ranzig of rauw of juist weer heel erg flets.. t blijft altijd net een beetje in het midden voor mijn gevoel
de ideeen vind ik vaak leuk maar de uitwerking net iets te braaf
misschien moet je wat meer met kettingzagen, heipalen en thaise vechthoeren aan de slag om die tracks wat meer ballen te geven :D
die basis sound is heel breed enzo, dat wel, maar hij is niet vet vind ik.. die zou gewoon keihard in je schedel moeten klapperen als die de hele track moet dragen
maar dat vind ik allemaal, en ik ben ook maar ik

Dank je Ralph.

Je bedoelt finetuning van de volume niveau's van de diverse sporen? Ik moet nog goed aan de eindmix werken.

Bedoel dat je geluiden erg individueel klinken..ik hou persoonlijk van mixen waar de sounds lekker aan elkaar gemetseld zijn. Mischien wat buscompressie toepassen of zo..0

Ohmicide met het slew algoritme met een beetje ssl als buscomp.

Back