[Tech House/ Techno Commercieel] Bebenzo - "3090TI"

bebenzomusic

Ingeburgerd
Hoi! Ik wil graag een nieuwe track laten horen — de arrangement is zo goed als af, maar ik overweeg om er nog wat vocals aan toe te voegen (lead, refrein, couplet 1, 2 enzovoort) om er echt een volwaardige track van te maken.
Wat denken jullie over vocals, zouden die hier passen? Ik denk dat er genoeg ruimte is om iets toe te voegen — wat vinden jullie?

Groetjes,
Bebenzo

Goeie track Bebenzo!!!!!!Mooi ook die triplets en het vox-achtige geluid. Zou hem zo laten, hoewel ik stiekem wel benieuwd ben hoe het klinkt als je de breakbeat uit de breaks, laat terugkomen als layer op de 4-on-the-floor beat na de break

Ook weer heel vet deze. Wat voor vocals had je in gedachten? Front 242 achtig?

Kijk es effe bij looperman.com Maak een accountje, ga naar de acapella's, bpm en toonaard invullen, male of female en enter. Mss stoot je op wat moois. Want dat verdient deze track wel. Dat hoge "gitaarrifje" is wel erg prominent voor zo'n lange track. Anders niets dan goeds. Knap hoor!

Grtz,

Gloomy. :)

Fijn bas melodietje, loopt lekker! Breakbeat is wel verrassend, ja wellicht zou die nog terug kunnen komen na de opbouw aan het eind, over de beat.

Back