1e release Spring collective [new label Olafmol & Nolet]

Moet je na gaan dat het allemaal een jaar of ouder is! Er ligt al veel meer zoetsappigs op de plank!

Bedankt allemaal voor de steun! En nu allemaal naar de platenwinkel rennen :P

Origineel geplaatst door Nolet
En nu allemaal naar de platenwinkel rennen :P

Hebben jullie de distributie dan al rond?
Dus als ik hier bij mijn lokale vinyl dealer er naar vraag, kunnen ze het bestellen?

equate

Uhm nou...als je in Utrecht of Amsterdam woont dan kan je gaan rennen, anders is het nog ff wachten.
We moeten nog ff wat distributie bijelkaar zien te scharellen. Platen verkopen is oorlog, en wij doen het guerilla stylie!

Origineel geplaatst door Nolet
Uhm nou...als je in Utrecht of Amsterdam woont dan kan je gaan rennen, anders is het nog ff wachten.
We moeten nog ff wat distributie bijelkaar zien te scharellen. Platen verkopen is oorlog, en wij doen het guerilla stylie!

bedoel je dan met distributie: via platenzaken of via een distributeur?

In het eerste geval kan ik je misschien nog wel helpen, aangezien ik goede
contacten heb bij een grote zaak hier in Venlo, Sounds. Is de op 2 na grootste
cd/platen zaak van nederland, met veel vinyl op voorraad en veel Duitse klanten
uit het Ruhr gebied (Dortmund/Dusseldorf enz).

pb me anders maar ff hierover

equate

Succes jongens!

Pacific Reeves klinkt gewoon erg lekker.. Die bliepjes die er bij 3:15 bij komen zijn gewoon erg goed.

Toppertje, klinken allemaal erg lekker!

jazzy techhouse vind ik een mooie omschrijving

Nu ff zorgen dat we m hier bij Bullit of Rare kunnen krijgen :)

:okdan:

voor iedereen geldt natuurlijk: uw lokale platenboer kan bij ons inkopen, mailtje naar info@springcollective.com is voldoende..... u kunt ook rechtstreeks bij ons bestellen......zelfde verhaal..binnenkort komt er een shop-gedeelte op de site....

ohja...we zijn zelf behoorlijk content met de persing...een goeie kwaliteit 45rpm persing door RecordIndustry Haarlem.....

Olaf

Opperdepop!

Opperdepop!

Bij Metro waren ze op =(

Naja...goed nieuws voor jullie natuurlijk!

R.
(Kijkt Olaf en Nolet hééél lief aan :luv: )

meen je niet! hahaa..koel hoor.......dus er zijn zelfs nog mensen die er geld voor overhebben ;)

Origineel geplaatst door olafmol
meen je niet! hahaa..koel hoor.......dus er zijn zelfs nog mensen die er geld voor overhebben ;)

eh nee Olaf
ik heb ze allemaal opgekocht
om je naamsbekend te dwars bomen
uit concurentie oogpunt ...

8> :L ;) :D

enne die wav die ik je had gestuurd kapt iid abrupt af
ik hoop dat ik nog tijd heb om het te checken voordat ik op vakantie ga
sorry voor het 'off' topic gedrag

Hoeveel had je er achtergelaten bij Metro?

R.

Origineel geplaatst door funxiun
Hoeveel had je er achtergelaten bij Metro?

R.

genoeg blijkbaar, heb net ff met Alwin van Metro gebeld, en die vertelde dat ie er nog genoeg had liggen.....beetje vreemd verhaal dus....enniewee, bel metro anders nog ff op om te checken en zeg dat Alwin vertelde dat ze er nog wel waren, en anders mail me op olaf@springcollective.com

genoeg blijkbaar, heb net ff met Alwin van Metro gebeld, en die vertelde dat ie er nog genoeg had liggen.....

OOOOOH JA?! :confused:

Die zelfde Alwin vertelde mij gisteren iets anders... :frons:

Zaterdag maar ff op ut fietsie voor poging 2.

R.

Wil je alle 500 platen in Nederland kwijt????

Wel tof hoor, je shit zelf uitbrengen. Hoef je tenminste niet langs al die labelgasten met hun: "dont call us, well call you" bullshit.

Back