M456 - Alien Shooter

M456

Ingeburgerd
Mijn laatste upload is al weer 4 maand geleden en ik ben inmiddels al weer een stuk beter (naar mijn mening :D). In de post van mijn vorige nummer zei ik dat ik iets in de richting van drum and bass/jungle zou gaan maken, dat is gelukt.. Over dit nummer ben ik eigenlijk wel tevreden (iets te veel tijd ingestoken), juist daarom upload ik hem: aangezien ik zelf niet weet wat ik moet veranderen (Oké eigenlijk wel een paar kleine dingen maar ik ben eigenlijk zeker dat iedereen niet juist die punten vervelend vind) heb ik graag commentaar. Als iemand nog wat aan te merken heeft over de geluidskwaliteit zet dat in de post, ik probeer nu een beetje te masteren op twee KRK RP6's en een Sony MDR-7506, ik ben er niet geheel tevreden over, maar vind het wel goed genoeg zo, dat het niet iriteerd, en ik kan zelf denk ik niet echt beter op dit moment.. Het nummer is overigens vernoemd naar de game Alien Shooter, waarvan ik nog altijd de gamemuziek vet vind (het midden van dit nummer deed me er ineens weer aan denken).

(Er zitten wat klikjes in het nummer, vanwege omzetting naar mp3)

Attachments

• Alien Shooter.mp3
    3,1 MB · Bekeken: 78
Laatst gewijzigd:
Back