Franse synthpopdisco song

MAartenL

Electroccordion
Na jaren geploeter met kinderen eindelijk weer tijd om mijn verzameling wel-begonnen-maar-nooit-echt-afgemaakte tracks.... af te maken.
De zangeres heb ik er artificieel bij laten maken, het was eigenlijk een instrumentaal nummer. ik kon het niet laten.

dat heb je goed gedaan en vooral ook met de zangeres (nou ja ) erbij
Wat heb je zoal gebruikt (instrumenten)
mvg martin h

Dank, ik geef het aan haar door! ik heb hier vooral veel retrologue gebruikt, met daarbij padshop pro, Big Bang orchestra van VSL, HALion, Groove Agent en ik vermoed dat ik de melodie ooit heb opgenomen met de subsequent 37. best wel veel software dus, toen ik dit jaren geleden maakte had ik geen ruimte om mijn hardware synths ergens neer te zetten, dan krijg je dat.

Die AI zang is echt vreselijk, ik kan het nummer niet afluisteren, sorry. Instrumentaal heeft het wel potentie, interessante opbouw en geluiden.
Als het er niet bij gestaan had zou ik niet gemerkt hebben dat het AI-zang was, maar gewoon een typische pop-zangeres met veel processing/effects. Ik heb totaal geen moeite met de zang en vind het een lekkere track geworden. Mooi werk!

Die AI zang is echt vreselijk, ik kan het nummer niet afluisteren, sorry. Instrumentaal heeft het wel potentie, interessante opbouw en geluiden.
nou, dat mag hoor. En gelukkig was er dus ook eerst een instrumentale versie:

Ik vind het wel een lekker nummer; krijg er energie van. Dat de 'zangeres' AI is, hoor ik niet. Wat ik wel jammer vind, is dat de 'zangeres' wordt overstemd door de instrumenten. Daardoor is de tekst minder goed te verstaan.

Back