overstappen van software

enneu..af en toe is terug naar de roots gaan herbronnen dat scheelt soms ook van wat je nou echt nodig hebt alvorens je koopt voor hetgeen eigenlijk dat is wat je echt nodig hebt, "Inspiratie" :okdan: :halleluja

;) perfectie hoeft niet!!

Voor het geld is de meerwaarde van een virus Ti het niet waard behalve dat de Ti er vet/dik/gers/dope/onminlauw/mieters/master uitziet.

Mwa, mwa... nog wat andere dingen, hoor. Sylenth1 mist toch wat modulatie-mogelijkheden, PWM en zo - en dan heeft de TI nog een ris extra oscillator-modellen erbij. Goed, als je die niet hoeft maakt het weinig uit, en dan is er altijd nog de Virus Snow, want 16 parts allemaal uit de Virus - da's moeilijk doen, tegen die tijd de DSP van het ding het einde nabij, en dan kun je toch net zo goed opnemen als audio.

gefeliciteerd !
komt die mp3 sound uit de virus of uit de sylenth?

Ja dat was de B idd

maar het kan zijn dat Virus wel beter is om klanken mee te maken omdat je dan echt iets in je handen hebt om aan te frutselen, anderszijds is het ook mogelijk met de muis of een leuke controller in te stellen op een VSTi

maar kan ik zeg maar dit geluid wat ik er uit geperst heb niet de gehele melodie dan exporteren en dan opnieuw in z3ta stoppen ik noem maar iets, zodat ik een nieuw geluid heb ?

Eh, als je in FL Studio een MIDI track maakt (dus nootjes in de Piano Roll, geen gewone audio), dan kun je toch uitkiezen welke plugin je wil gebruiken? Die gewoon vervangen door z3ta en dat zou 't moeten doen.

ik weet niet of we hetzelfde bedoelen maar..
zeg maar je hebt z3ta geluid supa dupa.
je eigen geluid maken met verschillende plugins exporteren en opnieuw in z3ta knalle zodat je een nieuwe sound hebt ?

Dan bedoelen we niet hetzelfde :).

z3ta speelt geen samples af; het enige wat je kunt doen is aan de knoppen draaien. Wat hoogstens mogelijk is is dat je het geluid in z3ta nabouwt op een andere synth door te kijken welke knoppen en mogelijkheden overeenkomen, maar een 100% match heb je natuurlijk nooit.

De melodie in FL is niks anders dan een ris noten in MIDI. MIDI laat je zien -wat- je moet spelen maar niet hoe het klinkt. Audio laat je horen hoe het klinkt, maar niet wat je moet spelen.

ga nu toch verder met fl 9.
ben ik toch het bekendste mee.
heb meteen een bestelling gedaan bij bax-shop om mee te beginne.

Imageline FL studio 9 Signature Bundel Produceer software
Rob Papen Predator software synthesizer
M-Audio Oxygen 49 (3e gen) USB MIDI controller .

om eens mee te beginnen.
wil nu wel al mijn software gaan kopen.
kopen is beter :P
en dan samen met dit midi keyboard.

Back