CV gate signaal splitten?

cuba7000

Ouwe rot
CV gate signaal splitten? ik heb een kenton pro solo , maar wil 2 synths aansturen

hoeft niet tegelijk maar ik heb geen zin om steeds van kabels te wisselen, soldeer dan wel een split kabel

en kan dit evt ook met dcb signaal, maar hier wil ik ze wel tegelijk gebruiken

2 juno,s aangestuurd door 1 kenton

Op een modulaire synth is dat geen probleem, gewoon alles aan een multiple hangen (passief). Als ik m'n System 100 keyboard CV en gate als bron gebruik en deze via multiples link aan oscilatoren en EGs krijg ik geen rare dingen. Gewoon proberen. Heb je de specs van de Kenton?

Op een modulaire synth is dat geen probleem, gewoon alles aan een multiple hangen (passief). Als ik m'n System 100 keyboard CV en gate als bron gebruik en deze via multiples link aan oscilatoren en EGs krijg ik geen rare dingen. Gewoon proberen. Heb je de specs van de Kenton?

Of het problemen oplevert is o.a. afhankelijk van de sterkt van je cv-signaal. Wanneer je je een cv-signaal splitst via een passieve multiple kan dat ook maar zo niet naar behoren werken. In dat geval gebruik je een gebufferde multiple (niet passief meer). Die zorgt ervoor dat je cv-signaal niet inzakt.

hey niels... dat schakelaartje is natuurlijk mischien nog wel het beste idee

"er waren eens tijden dat ik een kenton pro2 had:)"

Back