George D. Pinas Ingeburgerd Lid sinds 6 oktober 2008 Berichten 39 28 oktober 2009 #1 Ik ben opzoek naar een vocoder waar ik een donkere, duivelse, zware en lage stem kan uithalen. Voorbeeld:
Ik ben opzoek naar een vocoder waar ik een donkere, duivelse, zware en lage stem kan uithalen. Voorbeeld:
Zoidsity Go with the flow.. Lid sinds 22 januari 2003 Berichten 14.218 Locatie 在一種幻覺 28 oktober 2009 #2 Dit kan je al met (gratis) audacity: neem een stukkie vocal op en gooi 't in audacity, doe wat omlaag pitchen en evt. wat efx naar smaak.. Als je 't live wil doen is 't geen optie trouwens..
Dit kan je al met (gratis) audacity: neem een stukkie vocal op en gooi 't in audacity, doe wat omlaag pitchen en evt. wat efx naar smaak.. Als je 't live wil doen is 't geen optie trouwens..
falafelbiels Learning to wiggle Lid sinds 5 juli 2002 Berichten 3.563 Locatie Rotterrrdam 28 oktober 2009 #3 Ik geloof niet dat ik een vocoder hoor daar. Eerder een hele zwoele stem met een klein beetje pitch-shifter en wat galm...
Ik geloof niet dat ik een vocoder hoor daar. Eerder een hele zwoele stem met een klein beetje pitch-shifter en wat galm...
Storm A-ha! Lid sinds 16 augustus 2007 Berichten 1.812 Locatie Norwich, Norfolk 28 oktober 2009 #4 korg ms2000 - devil vocoder preset...
George D. Pinas Ingeburgerd Lid sinds 6 oktober 2008 Berichten 39 29 oktober 2009 #5 Zoidsity schreef: Dit kan je al met (gratis) audacity: neem een stukkie vocal op en gooi 't in audacity, doe wat omlaag pitchen en evt. wat efx naar smaak.. Als je 't live wil doen is 't geen optie trouwens.. Zie meer... Ik denk dat ik dat van week ff ga proberen THNX korg ms2000 - devil vocoder preset... Zie meer... Ja die ken ik, zit ook in de Radias. Maar die is het net niet. THNX
Zoidsity schreef: Dit kan je al met (gratis) audacity: neem een stukkie vocal op en gooi 't in audacity, doe wat omlaag pitchen en evt. wat efx naar smaak.. Als je 't live wil doen is 't geen optie trouwens.. Zie meer... Ik denk dat ik dat van week ff ga proberen THNX korg ms2000 - devil vocoder preset... Zie meer... Ja die ken ik, zit ook in de Radias. Maar die is het net niet. THNX
Mahu wob wob wobwob wob... Lid sinds 17 april 2006 Berichten 309 Locatie Nijmegen 5 december 2009 #6 Dit is volgens mij een stukkie tekst van Dolph Lundgren uit de film "Punisher". Die heeft van zichzelf al een zware stem en volgens mij is dit gewoon een beetje naar onder gepitched, met een galmpje Ik gebruikte wel eens specmonkey, pitch shift vst effect. Geeft wel gruizige effecten.
Dit is volgens mij een stukkie tekst van Dolph Lundgren uit de film "Punisher". Die heeft van zichzelf al een zware stem en volgens mij is dit gewoon een beetje naar onder gepitched, met een galmpje Ik gebruikte wel eens specmonkey, pitch shift vst effect. Geeft wel gruizige effecten.