Beste Allen,
Ik wilde jullie even attenderen op 3 live tracks van mijn band, recentelijk opgenomen in 't Oude Pothuys in Utrecht.
Ja, ik weet het. Het is geen synthmuziek, maar gewoon eerlijke seventies georiënteerde (roots)rock. Ik ben simpelweg benieuwd naar de reacties.
Ik speel op een Nord Stage en een XK3. Helaas is mijn Leslie 760 momenteel in de lappenmand dus moest ik me behelpen met de Motion Sound versterker.
De opnames zijn heel behoorlijk, maar de snare van die avond was helaas niet OK. Vandaar dat hij een beetje hol klinkt.
De opnames staan op Youtube.
Hier zijn de directe links naar de songs.
Dit is een eigen song, een beetje in de stijl van Steely Dan:
Dit is een cover van Rag Mama Rag van the Band:
Dit is een cover van Cissy Strut van the Meters:
Laat me graag weten wat je er van vindt.
Ik wilde jullie even attenderen op 3 live tracks van mijn band, recentelijk opgenomen in 't Oude Pothuys in Utrecht.
Ja, ik weet het. Het is geen synthmuziek, maar gewoon eerlijke seventies georiënteerde (roots)rock. Ik ben simpelweg benieuwd naar de reacties.
Ik speel op een Nord Stage en een XK3. Helaas is mijn Leslie 760 momenteel in de lappenmand dus moest ik me behelpen met de Motion Sound versterker.
De opnames zijn heel behoorlijk, maar de snare van die avond was helaas niet OK. Vandaar dat hij een beetje hol klinkt.
De opnames staan op Youtube.
Hier zijn de directe links naar de songs.
Dit is een eigen song, een beetje in de stijl van Steely Dan:
Dit is een cover van Rag Mama Rag van the Band:
Dit is een cover van Cissy Strut van the Meters:
Laat me graag weten wat je er van vindt.