Live tracks Swamp Chicken

OJS

..............
Beste Allen,

Ik wilde jullie even attenderen op 3 live tracks van mijn band, recentelijk opgenomen in 't Oude Pothuys in Utrecht.

Ja, ik weet het. Het is geen synthmuziek, maar gewoon eerlijke seventies georiënteerde (roots)rock. Ik ben simpelweg benieuwd naar de reacties.

Ik speel op een Nord Stage en een XK3. Helaas is mijn Leslie 760 momenteel in de lappenmand dus moest ik me behelpen met de Motion Sound versterker.
De opnames zijn heel behoorlijk, maar de snare van die avond was helaas niet OK. Vandaar dat hij een beetje hol klinkt.

De opnames staan op Youtube.
Hier zijn de directe links naar de songs.

Dit is een eigen song, een beetje in de stijl van Steely Dan:

Dit is een cover van Rag Mama Rag van the Band:

Dit is een cover van Cissy Strut van the Meters:

Laat me graag weten wat je er van vindt.

Toch even een klein schopje. Is inmiddels meer dan 50 maal bekeken maar niemand die reacties achterlaat. Of jullie zijn zo beleefd om je ongezouten kritiek gewoon voor je te houden natuurlijk. :engel:

Ik ben (nog steeds) benieuwd naar meningen!

walter becker in the house! :)

ik vind het tof, maf dat ik jullie nooit live gezien heb in utrecht. klinkt helemaal niet slecht, zeker niet voor het pothuys. spelen jullie ook een keertje in eindhoven?

Wij komen graag in Eindhoven spelen. Als jij een paar tentjes weet waar we in het programma opgenomen kunnen worden, gaan we onmiddellijk bellen.
Je kunt me ook direct emailen: ojstrijbis@telfort.nl

Lekkere rockgrooves, vooral Cissy Strut; fijne open sound. Pothuys is altijd een leuke plek om te spelen, alhoewel ik niet altijd even blij ben met het geluid (erg hard en direct). Ik speel zo af en toe nog wel eens bij de funksessions op donderdag, altijd goeie sfeer.

Komende zaterdag speelt Swamp Chicken opnieuw in 't Oude Pothuys in Utrecht.
Aanvang rond 22.30.

U zijt allen welkom...........

Back