Opvolger Lexicon MPX-110

Otlen

Lid
Wat is eigenlijk de directe opvolger van de Lexicon MPX 110? Is dat de MX200 of is die toch weer anders?

Ik denk het er zijn niet zoveel anderen opties. Heb zelf de mx300 hier en ben daar wel zeer te spreken over. Het valt iig in mijn smaak ;]

Ik denk het er zijn niet zoveel anderen opties. Heb zelf de mx300 hier en ben daar wel zeer te spreken over. Het valt iig in mijn smaak ;]
Ik had de mpx100 en viel ook zeer in mijn smaak. Hij is helaas stuk.

Kwamen de MPX200 en MPX500 niet na de MPX110 in dezelfde serie?
Dat zijn grotere modellen.

volgens mij idd de mpx 200.
De MX200 bedoel je dan denk ik. De MPX reeks had 100/200/500 en zijn legacy. Nu zijn er MX200/300/400. Ik vraag me wel af wat het verschil is tussen bijv. de MPX200 en de MX200 en waarom is er geen 100 meer?

De mx200 ook al out of production??? Waar lees je dat? Op de lexicon site staat hij nog gewoon onder products.

( hoe kan het dat deze treat er 2 keer opstaat, beetje offtopic, maar toch interessant )

( hoe kan het dat deze treat er 2 keer opstaat, beetje offtopic, maar toch interessant )

Wat een goede vraag (heus). Viel me ook al op alleen missen er bij de 2e wat woorden... heb al verzocht hem te verwijderen.

heb het al eerder enkele dagen geleden gezien bij ander topic, tijd dat ze de boel eens gaan platgooien voor de najaarsschoonmaak
zet hem op jongens !

Back