• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

19 inch rack, synthstandaard, microfoonstandaard

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

DaPruli

Humongous
Te koop:

19 inch (table)rack, WM855, 10 eenheden hoog, wordt gebruikt zonder wieltjes (dan heb je een WM856), omdat één van de wielen kapot is. Wordt wel geleverd met de wielen, prijs 10,- euro.

Microfoonstandaard van Stagg, alleen standaard, dient zelf een klem of spindel op te worden gezet, prijs 10,- euro.

Synthesizerstandaard voor drie synthesizers. Stevig. Drie lagen. Onderste laag geschikt voor grote synth (bij mij Juno 106). Middelste laag geschikt voor middelgrote synth (bij mij MS2000 keys). Bovenste laag geschikt voor kleine synth (bij mij SH-101). Bij middelste laag ontbreekt één opstaand uitsteeksel (afgebroken). Lagen zijn onderling los te nemen. Kan dus ook worden gebruikt voor één synth, prijs 10,- euro

Graag reageren per e-mail. Gezien de lage prijzen geen bieding a.u.b., wie het eerst komt wie het eerst maalt. Alleen ophalen.

19 inch rack en synthesizerstandaard gereserveerd t/m woensdag.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back