[TB303 setje] voor weinig (not)

High deciBel

HobbyBob
Die bedragen die geboden worden ook 8o) Maar ja... er zit wel een TR606 bij dan natuurlijk :L

1 woord.......... BELACHELIJK !!!

btw, die bedragen kloppen niet.

Origineel geplaatst door mario
btw, die bedragen kloppen niet.

Oh, ik dacht dat 6000 euro een heel normaal bedrag was voor een 303 en een 606.

Maar het is wel een logische reaktie. Vraag je abnormale prijzen, dan krijg je ook abnormale biedingen. Toch denken teveel mensen dat ze een goudmijntje in hun bezit hebben.

"deze set is zeer moeilijk te vinden"

ja, misschien als set, maar een losse 303, een losse 606 en een kenton kitje of wat het ook mag zijn is wel aan te komen.

Duhhh...

Origineel geplaatst door Erazotropa
Damn die adv!!!

12500,- euro voor die paar prullen!?!??!?!

Die is ziek!!!

Nou volgens mij betaal je makkelijk 16000 voor zo'n setje hoor!

:biertje:

tja... en het dubbele zie je ook regelmatig voorbij komen

€2000 is inderdaad een beetje aan de hoge kant.. maar voor hem hoop ik dat ie t er voor krijgt (voor degene die ze koopt eigenlijk niet)

Idd als je zuke belachelijke prijzen vraagt, krijg je dit soort onzin. Zonde van z'n 6 euro. En dan zul je zien dat er nog iets mee mis is ook. Dan kun je net zo goed naar Musichouse gaan.

Het spulletje is al verkocht!!!

Ik kon het niet laten om hem ff te mailen!.

Wilde alleen niet zeggen voor hoeveel hij die prullen verkocht had..

Helaas voor de mensen op dit forum die meer hadden willen bieden. haha

wtf??? kwil ook wel graag zulk spul maar niet voor die belachelijke prijzen. en dat er mensen zijn die het kopen voor die prijzen is nog veel gekker.

khoop ooit nog s een onwetende persoon tegen te komen die zo'n ding voor een paar eurotjes op een rommelmarkt weg doet(niet dat, dat ooit zal gebeuren). verkoop ik m meteen door voor zo'n belachelijke prijs, kan ik dingen kopen waar ik veel meer aan heb. een 303 is leuk maar een zooi nieuwe spullen is nog leuker.

[verkocht]

[verkocht]

Sorry jongens, was jullie allemaal voor.
Heb het tenslotte zelf maar genomen voor 303.606 euro

wakker worden, HdB, reality call!!!

:D

Ik kreeg anders net dit mailtje van hem terug:

de spullen zijn nog te koop,maar wees snel want ik heb ontzettend veel reacties gekregen.

:confused:

Origineel geplaatst door omiel
Ik kreeg anders net dit mailtje van hem terug:

de spullen zijn nog te koop,maar wees snel want ik heb ontzettend veel reacties gekregen.

:confused:

Idd een beetje vaag ja..

Maar goed als nog, wie gaat er nou zoveel geld voor uitgeven, voor die paar prulskies. ha

Origineel geplaatst door Erazotropa
Maar goed als nog, wie gaat er nou zoveel geld voor uitgeven, voor die paar prulskies. ha

Ik niet. Hij vraagt het dubbele van de gangbare marktwaarde.:stupid

1500 lijkt me meer een prijs

1500 lijkt me meer een prijs

ehm ik heb ooit 500 gulden voor mijn 606 betaald vond ik al veel. voor het setje zou ik toch nooit meer dan 1250 euro betalen, maar dat zal wel aan mij liggen

Maar heeft iemand er over nagedacht dat dit gewoon de vraagprijs is. Als je minder wil bieden is dat natuurlijk je eigen keuze. De koper kan dan alsnog besluiten het aan jou te verkopen.
Er zullen weinig mensen zijn die echt veel te veel zullen betalen.

Mijn TB-303 heb ik een klein jaar geleden in perfecte staat tesamen met de Korg KMS-30 (MIDI<->DIN<->Tape alles naar alles convertor), die volgens mij veel meer waarde haaft dan die Kenton, voor 900€ gevonden. Een paar maanden geleden heb ik nog een TR-606 gevonden voor 250€ (eerlijkere prijs). De 606 was zelfs in nog een betere staat dan de 303 : de tekeningen en tekst op het doosje waren nog 100% onaangetast.
Dus heb ik voor 1150€ in totaal hetzelfde met een betere MIDI-Din convertor en een 606 als nieuw... Eigenlijk vond ik dit al wat duur, maar ik wou toen gewoon een 303 hebben (twas een bevlieging).

12500€ lijkt mij gewoon belachelijk. Zelfs 2000€ is veel te veel!
Tesamen zijn ze misschien moeilijker te vinden, maar appart is dat wel te doen.

Back