jjwebaline
Ingeburgerd
Ik weet, ik weet, online staat al veel info en op dit forum ook, maar heb de keus nog niet kunnen maken.
1.
Wie kan mij duidelijk aangeven, de verschillen tussen:
KRK VX6 en KRK RP8
Behalve dat de 1 de nieuwere versie is, en de ander daardoor goedkoper. Geluid is overeenkomstig volgens mij! Velen zeggen KRK RP8 moet je nemen, maar het echte waarom, heb ik nog niet gehoord. Ben vaker geneigd het nieuwere spul te nemen.
2.
En welke koptelefoon adviseren jullie mij?
Ik wil goed spul, maar supersuperprofi goed spul is ook weer niet nodig. Voorkeur lijkt uit te gaan naar een "open" koptelefoon, vanwege de synth/sequencer-sounds die ik bij voorkeur wil gaan maken.
Soundrange: Depeche Mode, AIR, Jean-Michel Jarre, Bjork... dus geen DJ'ig.
1.
Wie kan mij duidelijk aangeven, de verschillen tussen:
KRK VX6 en KRK RP8
Behalve dat de 1 de nieuwere versie is, en de ander daardoor goedkoper. Geluid is overeenkomstig volgens mij! Velen zeggen KRK RP8 moet je nemen, maar het echte waarom, heb ik nog niet gehoord. Ben vaker geneigd het nieuwere spul te nemen.
2.
En welke koptelefoon adviseren jullie mij?
Ik wil goed spul, maar supersuperprofi goed spul is ook weer niet nodig. Voorkeur lijkt uit te gaan naar een "open" koptelefoon, vanwege de synth/sequencer-sounds die ik bij voorkeur wil gaan maken.
Soundrange: Depeche Mode, AIR, Jean-Michel Jarre, Bjork... dus geen DJ'ig.
De VXT komt BOVEN de Rokits. Zou ook niet echt logisch zijn dat een betere speaker goedkoper is he
)