Alchemy Groupbuy

ben hem nu ook aan't neerladen, gaat inderdaad lekker vlot :)

jeuh!

Blijf toch een Nederlander...:D

In de shop 99 euro/$124

Met de huidige dollar koers is $124 ongeveer 83 Euro???

BTW dat wist ik wel ;)

Ik bestel hem toch wel.. :engel:

En hij is binnen. Leuk!

mooie klanken, daar is werk aan geweest, koop toch maar ineens een bankje erbij heb ik de indruk, trouwens de standaards zijn ook genoeg hoor, maar voor dat geld, geloof me, die klanken maak je niet voor die prijs aan elektriciteit van je pc alleen al niet ;)

Erg leuke synth ja! Klinkt goed, goede interface, héél veel mogelijkheden! Ook de CamelSpace en CamelPhat zijn leuke pluggies...

Ook bijzonder prettige (Alchemy) installer trouwens: set up runnen en alle banken die in die directory staan worden geïnstalleerd, net als de keyfile... ook daar is over nagedacht! :okdan:

Het verbaast me hoe dik/complex/levendig de geluiden kunnen worden als je lekker diep erin duikt en hoe laag dan het CPU gebruik is :D

Vind de GUI erg prettig en ook de extra soundbanken in het user gedeelte zijn heel erg bruikbaar. Er is volgens mij geen muziekstijl waar je dit monster niet in zou kunnen gebruiken.

De Tutorials zijn trouwens ook geweldig, NI en CA zijn toch wel master op dat gebied

Sta ook echt te kijken wat ik er in een uurtje spelen uit kon sleuren. Ben nog niet heel erg ervaren, maar 't loopt soepel (inderdaad het geweldig lage cpu gebruik) en je kan volgens mij welk geluid dan ook echt tig keer over de kop gooien met alle mogelijkheden die Alchemy biedt. Ik ga de komende tijd weer aan een slaaptekort werken ;)

Iemand die ook soundbanks heeft gekocht?
En iemand die de Camel Space en/of Camel Phat ook heeft (gekocht)?

Ervaringen?

Kon de verleiding niet weerstaan voor deze prijs, heb ook gelijk de BigTone soundbank aangeschaft. Morgen maar eens installeren :P

Ervaringen?

Had ergens 2005 in een groupbuy de PhatSpace bundle al gekocht, dus Camelphat en Camelspace... Nooit geen spijt van gehad, zelfs 4 jaar later blijven die 2 staan als een huis.

camelphat is eigenlijk het basis ingrediënt voor iedere dikke kick, moddervette bassline of snerpende lead ;)

camelspace is ook zeer veelzijdig inzetbaar :okdan:

Na wat wikken en wegen heb ik Alchemy, CamelPhat en CamelSpace aangeschaft, ben benieuwd! :walker:

Laatste dag!

Ervaringen?

Ik heb net de soundbanks er ook maar bijgekocht, veel voor erg weinig.
Ben nu BigTone aan het luisteren en die klinkt erg goed.
Hier test iemand hem ook uit . Neem de tijd, doet hij ook (43 min. op Youtube!)

hallo

wat is de stand nu geworden.
en wat zijn de extras daar bij.
hebben we tot de tutorial videos gehaald?

ben um nu aan het downen.
ben benieuwd.

donfifis

De laatste keer dat ik iets over de groupbuy las op KVR, hoorde ik dat het maximum van 6000 punten was gehaald. In deze maand krijgen we de bonussen.

Back