Stel, je hebt een digitale 16-sporenrecorder (Yam AW1600) waarmee je popmuziek maakt... veeeeel analoge synths, deels akoestisch...
En... je vindt de galm in de sporenrecorder niet goed. Met name voor akoestische gitaar en percussie mag het beter (die neem ik op met profi. stereomics van Neumann KM 184). Wat is dan een (semi)professionele optie? Ik hoor de Lexicon MPX 1 en zie ze voor 350 op Marktplaats staan. Maar is dat echt beter? En zo'n Lexicon PCM 90 of 91? Voegt dat nog meer toe? Of zit de prijs enkel in dat het nieuwer is of iets meer opties heeft?
En andere alternatieven?
Liefst tweedehands en onder de € 1000.
Wouter
En... je vindt de galm in de sporenrecorder niet goed. Met name voor akoestische gitaar en percussie mag het beter (die neem ik op met profi. stereomics van Neumann KM 184). Wat is dan een (semi)professionele optie? Ik hoor de Lexicon MPX 1 en zie ze voor 350 op Marktplaats staan. Maar is dat echt beter? En zo'n Lexicon PCM 90 of 91? Voegt dat nog meer toe? Of zit de prijs enkel in dat het nieuwer is of iets meer opties heeft?
En andere alternatieven?
Liefst tweedehands en onder de € 1000.
Wouter

) en ik vraag me ook wel eens af "gaat zo'n Bricasti M7 of een TC Reverb 4000 nou zoveel beter klinken voor die dikke 3000 euro wat ze moeten kosten?!" En ook al klinken ze beter, gaat het je luisteraars/klanten opvallen?