[Hardstyle] Siebzehn - Huey

Hey Siebzehn,
Het is weer een lekker trackje, maar eigenlijk is dat met al je tracks zo.
Maar de kunst is om steeds een andere kick te maken, en een aparte sound zodat je er uit knalt.
De synth vind ik wel lekker square achtig, doet me beetje denken aan paar andere tracks van je.
Zal vet zijn als je een keer een totaal andere kick maakt, herken gewoon constant dezelfde kick er in, beetje jammer.
Toch weet je de track kwa mix goed neer te zetten, mix zit goed, sounds ook wel opzich, probeer je eigen style kwa kicks te maken.

Al met al toch weer geslaagd hoor.

Nice Siebzehn.
Klinkt goed. Dit is de style die me bevalt, en ik ben het op zich wel eens met Restrained, doe een keer gek met je kick. Wel hoor ik wel verschil in de kicks hoor ;) Maar 't is wel minimaal.

Goed dat je gebruik maakt van choirs, mis ik in veel HS nummers, vind 't namelijk geweldig. Mag van mij misschien wat harder. (maarja, Karma - the pitcher; Angel - the nasty boys, zijn echt mijn ding) En choirs wat feller in de break.

Mix ook netjes, intro en outtro weet je ook altijd te boeien, netjes. Misschien overigens een keer gek doen met je break, lijkt me ook wel vet :D

Ik wil wel een keer een maf nummertje van je horen, een kick die woest klapt, totaal anders klinkt, maffe break etc :)

De nummertjes die nu op je hyves staan zouden perfect op 1 album kunnen ;)

Nice Siebzehn.
Klinkt goed. Dit is de style die me bevalt, en ik ben het op zich wel eens met Restrained, doe een keer gek met je kick. Wel hoor ik wel verschil in de kicks hoor ;) Maar 't is wel minimaal.

Goed dat je gebruik maakt van choirs, mis ik in veel HS nummers, vind 't namelijk geweldig. Mag van mij misschien wat harder. (maarja, Karma - the pitcher; Angel - the nasty boys, zijn echt mijn ding) En choirs wat feller in de break.

Mix ook netjes, intro en outtro weet je ook altijd te boeien, netjes. Misschien overigens een keer gek doen met je break, lijkt me ook wel vet :D

Ik wil wel een keer een maf nummertje van je horen, een kick die woest klapt, totaal anders klinkt, maffe break etc :)

De nummertjes die nu op je hyves staan zouden perfect op 1 album kunnen ;)

Wat hij zegt!:D

Bedankt voor de comments! Ik ben nu al bezig met een track waar ik een redelijk andere kick bij gebruik.
Het ligt denk ik ook veel aan de toonhoogte waarin ik pitch, de grondtoon bij deze track is F#. Bij bijna al m'n andere tracks is deze ook F of F#, dit geeft de ook de klank van de kick een zelfde randje. Ik ben nu bezig met een track in A, eens kijken wanneer deze af is of jullie dan ook veel verschil horen ;)

Leuk, Prachtig in elkaar gezet,

Vind je kick ondertussen niet zo meer , beetje softie's, Klapt niet hard.
Tja Een Square lead en een saw een lichte distortion overheen?
Klinkt als een Predator Preset ...(SQRREZ)of een andere.
Qua Afmixing , Klinkt het wel oke...

3/5 :)

Back