Grafmeester LIVE.....Errug kicke

soort van, jawel. nou, nog een reden om je bij de noise uit te leven, want lachen is gezond!

Boh. Die lamme buitenwereld ook.
Moet een melodie hebben? Is niet leuk? Eng?
Belachelijk zeg. We maken geen smurfenhouse hier ofwel?

Pff, probeer eens wat nieuws in je leven! Nee, was echt heel leuk en ontspannen afgelopen zaterdag; stiekem weet ik nog niet hoe we het geflikt hebben dat halve uur, maarja... Dat is de muts van Highland Park 12 Y/O. Volgende keer nog beter!

(terwijl de rest van de avond bij de TAC werd bepaald door één of andere westbrabandse hasj die me voor 1,5 uur aan de stoel/vloer deed vastplakken)

haha altijd leuk ja dergelijke showtjes :) weet nog een keer in de halloffame(tillburg) ook een stel van dat soort koekwauze die netjes aangekleed begonen maar steeds naakter en naakter ebij liepen op een duur een beetj emet vuilnis gooien naar het publiek en het feest was compleet.

jammer dat dit soort taffarelen zich in zeeland nooit afspelen....(oftochwel?....)http://soundcloud.com/cptcrxck/audio-01-03

Die hash kwam uit gorkum, zuid holland

Gorkum, Eindhoven, Zeeland... Ik weet waar ik bleef die avond :) Belachelijk. Zou het dat pijpje zijn geweest? M'n verstand had iig voor enige tijd op huisarest... (gelukkig voelde het voor de rest lekker huiselijk - iets wat ik niet gewend ben)

Laatst gewijzigd:
Ik wist trouwens niet dat die goeie ouwe industrial hier zoveel publieksproblemen had... Het voelt ineens als thuis. Nicker, ik heb Burst Cit nog maar eens naar binnen gehaald (nadat ik 'm vorig jaar online heb gekeken met die gare Zweed - Mocht je in een aso (J-) Punk stemming zijn, laat je horen.!..!..!!!!! Dat kan een mooie stoneravond worden.

Laatst gewijzigd:
Boh. Die lamme buitenwereld ook.
Moet een melodie hebben? Is niet leuk? Eng?
Belachelijk zeg. We maken geen smurfenhouse hier ofwel?

Pff, probeer eens wat nieuws in je leven! Nee, was echt heel leuk en ontspannen afgelopen zaterdag; stiekem weet ik nog niet hoe we het geflikt hebben dat halve uur, maarja... Dat is de muts van Highland Park 12 Y/O. Volgende keer nog beter!

(terwijl de rest van de avond bij de TAC werd bepaald door één of andere westbrabandse hasj die me voor 1,5 uur aan de stoel/vloer deed vastplakken)

Ik vind het echt belachelijk dat je uberhaubt een publiek aantrekt met die herrie die ik hoor in dat filmpje. Er zijn mensen die jaren hun best doen om ook maar enigzins de basis van muziek onder de knie te krijgen en die nooit erkenning krijgen, en dan heb je nog "jullie soort" die met tering herrie en dom puberaal anarchisme aan komt kakken en zo een paar domme crusties de avond van hun leven geeft in een kraakpand wat van ellende bijna instort.

Ik heb nog liever Tiesto dan wat ik hoorde in het filmpje.

Doe mij liever maar een avondje met een stelletje pretentieloze mafketels waarbij ik helemaal slap lig van het lachen :W dan een of andere plaatjes draaier die zichzelf te serieus neemt en ik me rot verveel.. :(

Ja oke, mischien ging dat Tiesto gedoe wel iets tever, maar ik hoor liever iets wat nog enigzins op muziek lijkt

Ik denk dat je deze noise niet te serieus moet nemen en gewoon de lol ervan moet in zien, je blauw kunnen lachen bij een muziekevenement is voor mij al een reden om eens te willen gaan kijken. :W

Zelf ben ik meerdere malen bij concerten weggelopen omdat ik het saai vond ook al waren het goeie bands die perfect speelden, maar zo saai gewoon, ik noem even, Marillion, Ozric Tentacles, Junkie XL, en nog wel meer..

Muziek is leuk maar het oog wil ook wat! :D

Was dat de oude Junkiexl dus nog met RudeBoy en Baz Mattie ?

Nu is het wel saai ja, maar de eerste 2 cd's (saturday teenage kick en big sounds of the drags) waren best wel goed.

Heb hem ooit gezien op pinkpop in zijn begin periode, vond het gelijk al saai.. :D

heb ook Chemical Brothers gezien op Glastonbury, tuulk is de muziek wel leuk, net zoals de oude Junkie XL maar het optreden is gewoon niet vermakelijk of interessant te noemen..

Heb ook moby gezien op Glastonbury, was ook saai.. Niet om je blauw te lachen in ieder geval.

jimmy je zit er volledig naast bekijk het een beetje als bijv wat je deed met weakling das toch ook humor? nou die gasten die die noise maken zijn ook humor en soms zit er zelfs nog goede shit tussen ook

Heb hem ooit gezien op pinkpop in zijn begin periode, vond het gelijk al saai.. :D

heb ook Chemical Brothers gezien op Glastonbury, tuulk is de muziek wel leuk, net zoals de oude Junkie XL maar het optreden is gewoon niet vermakelijk of interessant te noemen..

Heb ook moby gezien op Glastonbury, was ook saai.. Niet om je blauw te lachen in ieder geval.

ChemicalBrothers live zijn saai ja, 2 gasten die je niet ziet omdat er een muur van apparaten om hun heen gebouwd is. Lekker contact met het publiek heb je dan, maaja het is natuurlijk wel super stoer zo'n muur van ouwe ondefinieerbare rommel!

Die oude band van junkie XL: Nerve dat was pas de shit. Toen hij met Junkie begon had ik gelijk zoiets van: he, jammer.
Maar ik ben zelf ook meer van de ritmiese industrial: repetief, duister, vervormd&hard.
@Robert industrial is in nederland echt heel klein, ook in de 80er jaren. dat heeft te maken dat ze hier toch meer van de easy listening zijn. In belgië vind ik ze bv op muziek al en stuk minder main stream. Maar in nederland zijn er toch nog wel enkele avant gardistiese muziekanten te vinden. Hard is het niet maar absoluut niet doorsnee. Roel Meelkop, De fabriek, Gertjan Prinsen en Natlab heeft in de jaren 60 ook maffe dingen gedaan.

Er zijn mensen die jaren hun best doen om ook maar enigzins de basis van muziek onder de knie te krijgen en die nooit erkenning krijgen...
en er zijn mensen die daar schijt aan hebben.

voel je je beledigd? vind je het allemaal niet eerlijk? jammer voor jou, want dit gaat gewoon door. smaakt verschilt jongen, en daar kan jij helemaal niks aan doen, dus lekker puh! :kont:

Back