Grafmeester
No brain, no pain!
soort van, jawel. nou, nog een reden om je bij de noise uit te leven, want lachen is gezond!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
weet nog een keer in de halloffame(tillburg) ook een stel van dat soort koekwauze die netjes aangekleed begonen maar steeds naakter en naakter ebij liepen op een duur een beetj emet vuilnis gooien naar het publiek en het feest was compleet.Die hash kwam uit gorkum, zuid holland
Belachelijk. Zou het dat pijpje zijn geweest? M'n verstand had iig voor enige tijd op huisarest... (gelukkig voelde het voor de rest lekker huiselijk - iets wat ik niet gewend ben)Boh. Die lamme buitenwereld ook.
Moet een melodie hebben? Is niet leuk? Eng?
Belachelijk zeg. We maken geen smurfenhouse hier ofwel?
Pff, probeer eens wat nieuws in je leven! Nee, was echt heel leuk en ontspannen afgelopen zaterdag; stiekem weet ik nog niet hoe we het geflikt hebben dat halve uur, maarja... Dat is de muts van Highland Park 12 Y/O. Volgende keer nog beter!
(terwijl de rest van de avond bij de TAC werd bepaald door één of andere westbrabandse hasj die me voor 1,5 uur aan de stoel/vloer deed vastplakken)

Heb hem ooit gezien op pinkpop in zijn begin periode, vond het gelijk al saai..
heb ook Chemical Brothers gezien op Glastonbury, tuulk is de muziek wel leuk, net zoals de oude Junkie XL maar het optreden is gewoon niet vermakelijk of interessant te noemen..
Heb ook moby gezien op Glastonbury, was ook saai.. Niet om je blauw te lachen in ieder geval.
en er zijn mensen die daar schijt aan hebben.Er zijn mensen die jaren hun best doen om ook maar enigzins de basis van muziek onder de knie te krijgen en die nooit erkenning krijgen...