Grafmeester LIVE.....Errug kicke

Wat doe je dom joh, ik wil wel eens weten of je in het echt ook zo bijdehand bent, ik kijk zeer zeker uit naar een ontmoeting!

Wat doe je dom joh, ik wil wel eens weten of je in het echt ook zo bijdehand bent, ik kijk zeer zeker uit naar een ontmoeting!

nee hoor in't echt is't een hele aardige jongen, maar hij zal in jouw optiek zeker bijdehand(eigenmening hebben)zijn. Kijk niet iedereen luisterd graag naar van die tralala hoepla dance rommel.

Ik vind het echt belachelijk dat je uberhaubt een publiek aantrekt met die herrie die ik hoor in dat filmpje. Er zijn mensen die jaren hun best doen om ook maar enigzins de basis van muziek onder de knie te krijgen en die nooit erkenning krijgen, en dan heb je nog "jullie soort" die met tering herrie en dom puberaal anarchisme aan komt kakken en zo een paar domme crusties de avond van hun leven geeft in een kraakpand wat van ellende bijna instort.

Ik heb nog liever Tiesto dan wat ik hoorde in het filmpje.

Mensen die jarenlang hun best doen en geen erkenning krijgen doen iets fout. Het is zo simpel als dat. Wat een slap excuus eigenlijk, om anderen die plezier hebben in wat ze doen als minderwaardig af te doen.

Kwestie van smaak hey. Kijk maar naar die reaktie, staat vol vooroordelen gebaseerd op dom commercieel denken. Alles wat er anders uit ziet en denkt is dom en puberaal. Als je veel geld hebt ben je de man, lekker oppervlakkig inhoudsloos geneuzel dus. Gelukkig is het gemiddelde IQ van de anarcho-punkers/crusties, noise liefhebbers wel wat hoger. Kijk ik kraak ook vaak muziek stromingen af, maar ga niet lopen zeiken over hoe ze eruit zien. Ik zeg voornamelijk waar ik geen zak aan vind, en waarom. Of als er onzin over punk/hardcore/industrial word geventileerd. Ben ook niet altijd even diplomatiek in mijn kritiek, maar dat is de aard van't beestje.

voor iedereen die meeleest, of je er nou mee eens ben of niet:
met noise kan je dingen bereiken wat niet gaat met conventionele muziek, op meerderen vlakten ook. als je dit niet begrijpt word je vriendelijk aangeraden hier in te gaan. men kan blijven discusseren, maar ervaring levert het beste resultaat!

Avondje niet gelachen is een avondje niet geleefd.

Helemaal mee eens! Wanneer bouw jij met één van je acts weer een feestje?! Misschien wel een idee om daar samen met Nick eens naar te komen luisteren...

PS. Ik ken wel wat van die oude Nederlandse experimentele dingen die je noemde, ik zou daar kapotte muziek ook nog aan toe willen voegen. Niks extreems maar toch leuk om te luisteren... Veel rare dingen die toendertijd via midas records de wereld in werden geholpen. Jammer dat dat allemaal uitgedund is.

Veel rare dingen die toendertijd via midas records de wereld in werden geholpen. Jammer dat dat allemaal uitgedund is.

Buh,.. :?:?Ik ken een gast die al 325 virtuele albums met rare shiz heeft uitgekakt! En daar valt geen hond over!!! Sterker nog,.. 750.860 bekeken!!!
Je moet t beestje gewoon bij naam noemen! Dan krijg je ook geen domme opgewonden discussies!

Maar,. mocht t onverwachts toch nog op een echte rel uitlopen,.. dan kom ik met m'n cam!!! :duivels::mega:

bij de volgende adres kan je videos vinden van klitink, heidi unterpants, seagal, LL en trio hagevuur live @ eindhoven kwark:
http://tactv.wordpress.com/
misschien dat er nog meer wordt toegevoegd?

Laatst gewijzigd:
bij dat eerste raampje moet je op 'ouder' clicken. ja, wel niet zo handig gemaakt, maar volgens mij komt dat allemaal nog wel.

voor iedereen die meeleest, of je er nou mee eens ben of niet:
met noise kan je dingen bereiken wat niet gaat met conventionele muziek, op meerderen vlakten ook. als je dit niet begrijpt word je vriendelijk aangeraden hier in te gaan. men kan blijven discusseren, maar ervaring levert het beste resultaat!

hmm. je stelt dit als een waarheid maar het blijft nog wel jouw mening. Ik ken zat andere muziekstromingen/genres die met hard, overstuurt geluid effect wil bereiken. Neem hardcore, of bepaalde metal/punk bijv. Of bedoel je met conventionele muziek Marco Borsato oid?

Waar het hier weer eens om gaat is niet alleen de muziek zelf maar de subcultuur eromheen. De muziek moet dan gelijk ook een statement zijn. Dat blijft dan lastig discusseren aangezien we het niet alleen over de muziek zelf hebben.

yep, dat klopt ook wat je zegt, alleen bedoelde ik met conventionele muziek echter muziek met ritme, melodie, enz. ja of conventioneel dan het juiste term is...?
het is ook niet de bedoeling dat we hier in gaan op wat wel of niet beschouwd kan worden als muziek. dat is nu eenmaal een verloren discussie die meerderen keren elders uitgevoerd is!
er zijn zeker meerdere stromingen die met een soortgelijke aanpak een geheel andere effect proberen te bereiken, maar dan denk ik eerder aan bijvoorbeeld ambient. scheelt vooral in klank, maar dat experimentele, live/spontaan gevoel zit daar ook in.

klopt, maar jij zegt dat je met noise 'dingen kunt bereiken' die je met andere muziek niet kan bereiken. Als je het dan over de muziek zelf hebt twijfel ik daar dus aan. Ik denk meer dat je bedoelt de subversieve kant van deze muziek.

Of bedoel je dat niet? in andere woorden, wat zijn dan die dingen die je dan kunt bereiken?? :)

Back