Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Wat doe je dom joh, ik wil wel eens weten of je in het echt ook zo bijdehand bent, ik kijk zeer zeker uit naar een ontmoeting!
Ik vind het echt belachelijk dat je uberhaubt een publiek aantrekt met die herrie die ik hoor in dat filmpje. Er zijn mensen die jaren hun best doen om ook maar enigzins de basis van muziek onder de knie te krijgen en die nooit erkenning krijgen, en dan heb je nog "jullie soort" die met tering herrie en dom puberaal anarchisme aan komt kakken en zo een paar domme crusties de avond van hun leven geeft in een kraakpand wat van ellende bijna instort.
Ik heb nog liever Tiesto dan wat ik hoorde in het filmpje.
Avondje niet gelachen is een avondje niet geleefd.
Veel rare dingen die toendertijd via midas records de wereld in werden geholpen. Jammer dat dat allemaal uitgedund is.

Ik ken een gast die al 325 virtuele albums met rare shiz heeft uitgekakt! En daar valt geen hond over!!! Sterker nog,.. 750.860 bekeken!!!

voor iedereen die meeleest, of je er nou mee eens ben of niet:
met noise kan je dingen bereiken wat niet gaat met conventionele muziek, op meerderen vlakten ook. als je dit niet begrijpt word je vriendelijk aangeraden hier in te gaan. men kan blijven discusseren, maar ervaring levert het beste resultaat!