Arp 2500

Matik

Stamgast
Een kerel uit de UK wil me een arp 2500 die in berlijn staat en die zwaar gemod is aan me verkopen voor £1150.
Ik ben argwanig, terecht?

Terecht argwanig. Mogelijks is alles in orde hoor, maar argwaan kan bij deze situaties nooit kwaad. Kan je het ding zelf gaan ophalen of is er een verhaaltje waarom dat van de verkoper uit niet mogelijk zou zijn? Hoe loopt de betaling? Als je vraagt of de originele trekhaak nog bij de Arp zit, antwoordt de verkoper dan bevestigend?

Ik zal eens reply'en over die trekhaak :-)
De betalig zou via western union verlopen.

1.150 pond voor een ARP 2500? Dan MOET je zelfs argwanend zijn lijkt me :)

En als je wel een deal hebt en hij werkt, mag je heel erg blij zijn. Laten we het erop houden dat ik het voor je hoop :okdan:

Dit is de omschrijving:

Het is een arp 2600 blijkbaar...

Laatst gewijzigd:
Western Union is ook een reden om argwanend te zijn. Ik zou maar héél waakzaam zijn, en geen geld overmaken voordat je het ding in de hand hebt.

Let er ook op of de verkoper meldt dat hij of een andere persoon het erg druk heeft, en of hij vaak "the product" gebruikt in plaats van preciezer te zijn.

Vraag anders eens of de arpeggiator het nog goed doet?

Als het een bedrieger is hoef je zo fancy niet te gaan hoor, bij bedriegers werkt de warp drive steevast perfect en is de verlagingskit uiteraard fabrieksorigineel. Spreekt voor zich, eerlijk is eerlijk...

Een kerel uit de UK wil me een arp 2500 die in berlijn staat en die zwaar gemod is aan me verkopen voor £1150.
Ik ben argwanig, terecht?

Volledige lariekoek...trap je er in dan ben je 1150ukp kwijt.

Voor een ARP 2600 tegen die prijs pomp ik de bandjes van mijn Fiesta wel wat harder op en rijd ik zelf naar Berlijn toe.

makes three !

bedankt jongens..
ben ik eindelijk van die troep af!!
ik heb er hier nog 2 staan...
gelieve voor dinsdag te reageren anders gaan ze naar de gemeente stort

Back