nlight
Stamgast
Hij is van MP af, zou die verkocht zijn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Misschien wel, of hij is gek geworden van (onzinnige) reacties?Hij is van MP af, zou die verkocht zijn?
Dat dus, prijzen van die dingen zijn eigenlijk redelijk stabiel, heb met tijdsververschil van grofweg 15 jaar al 3 keer de gelegenheid gehad om er 1 aan te schaffen variërend van 22 tot 25k, natuurlijk mankeerde wel het het ea aan deze synths dus komt er nog een aanzienlijk bedrag bovenop aan reparaties.60k hou toch op…. Super opportunistisch. Zelfs de hoogste sales op reverb waren nog niet de helft,
Nu gun ik iedereen z’n pensioen hoor, maar dit is gekkigheid.
Ik zag toevallig deze week een filmpje van Eric Persing die met oa zijn CS80 aan de slag ging. Geen Vangelis. Wel een Bigsky.
Ik vind het niet terug dus even geen linkje.
Er is een klein momentje, rond 24.40 dat ie de Bigsky uitzet en de CS80 alleen door een Lexicon Reverb gaat, damn dat klinkt mooi.Ik zag toevallig deze week een filmpje van Eric Persing die met oa zijn CS80 aan de slag ging. Geen Vangelis. Wel een Bigsky.
Dat is zeker mooi - Moet zeggen dat de Prophet~6 ook best vet klinkt.Er is een klein momentje, rond 24.40 dat ie de Bigsky uitzet en de CS80 alleen door een Lexicon Reverb gaat, damn dat klinkt mooi.

ook niet mals! Of is dat tegenwoordig een beetje de prijs voor de CS60?zag een 60 voor 9k
Ik heb er 1.5Ja, @Lockholm heeft er twee. Die zou ik wel eens samen willen horen spelen.
![]()
Ultimate studio
Hoi iedereen, Ik ben Sten, heb al lang een passie voor producen, synths en alles errond. Heb een aardige lijst gear, maar er wordt zo vaak leuke gear verkocht op synthforum, dat ik toch even een kijkje wou komen nemen. Mijn synth lijst is te lang om op te noemen, maar een sneak peak: 2x CS-80...www.synthforum.nl
. 1 voicecard's tuning cap heeft het 2x op rij begeven
. Vangelis drifts. Al vaker onder de motorkap gezeten deze winter dan gespeeld. Deze gaan wel beide ook naar mark!