Iemand nog wat spaargeld liggen?

MonoTron

Initiating Sequence..

Door Mark Cox gemodde CS80, op biedingen onder 65K wordt niet gereageerd

Waar de CS-80 al een bijzondere synthesizer is, is deze uit mijn eigen collectie ook nog eens helemaal gemidificeerd (op de touch ribbon na), heeft geheugenplaatsen om patches op te slaan, 5x ADR multiplier voor langere attack en releasetijden, autotune (!) en nog meer.
Voor de leeftijd in mooie staat, geleverd met 1 expressiepedaal, voedingssnoer, de originele hardcase kap en met stevige standaard.

Kijk op Mark Cox zijn website voor uitgebreide omschrijving van de modificatie.
Om (letterlijk) deze synth in actie te horen raad ik het "Rimela" kanaal aan op YouTube.

Op biedingen onder de 65k wordt niet gereageerd.
Om logische redenen verzend ik hem niet.

1768464625462.png

1768464659005.png

Als verzenden geen optie is gaat het wel lastig worden. De kansen, of mensen die financiële grenzen voorbij gaan zitten eerder overseas dan hier in Europa.

Hoe is het eigenlijk afgelopen met die DX1 die te koop stond en een hypotheek voor moest afsluiten? In vergelijk is dit een koopje. :D

Hoe zat t met die poging tot verkoop van die set sh5 en sh7 voor 12 k… vast niet gebeurd…

Als verzenden geen optie is gaat het wel lastig worden. De kansen, of mensen die financiële grenzen voorbij gaan zitten eerder overseas dan hier in Europa.
Ow, dan haal ik nog even een doos bij de supermarkt.

Tegen de 100kg, en dan moet er nog een flightcase omheen. Busje komt zo.

Op deze bedragen is wat shipping toch peanuts? Ze halen zelfs oldtimers vanuit de USA naar de EU. Maar als de verkoper daar niet voor openstaat en wel een dergelijke prijs hanteert. Veel succes dan.

Zo te zien zit er trouwens geen deksel en poten bij.. scheelt weer 'n kleine 20 kg Herstel.. zit er kennelijk wel bij. Maar staat allen in de omschrijving..

Laatst gewijzigd:
Ik denk dat de koper dat allemaal mag regelen. Als simpele muzikant of synth tech zou ik dat zelf ook nooit organiseren.

Ja maar hij zet het erbij. Dat is een belangrijke markt uitsluiten..

Om logische redenen verzend ik hem niet.

Ik denk juist dat er vooral om deze mod van Marc Cox wel bepaalde interesse kan zijn.

Meermaals op een CS80 mogen spelen en echt een geweldig apparaat, echter zit je voor 90% steeds onder de motorkap omdat er weer iets niet werkt. hier is de CS80 ook bekend om, dus buiten de aanschafprijs ook maar een potje maken voor de reparaties :D

Zou een simpele muzikant of synth tech dit kopen? Verwacht het niet.
Zal een studio zijn, of naar het buitenland of blijft onverkocht.

Hoe dan ook wel bijzonder dat er een CS80 op marktplaats staat. Komt niet dagelijks voorbij.
Wij hebben er hier ook zo eentje op het forum. Maar die heeft er vast al twee.

Zou een simpele muzikant of synth tech dit kopen? Verwacht het niet.
Zal een studio zijn, of naar het buitenland of blijft onverkocht.

Hoe dan ook wel bijzonder dat er een CS80 op marktplaats staat. Komt niet dagelijks voorbij.
Je komt wel die demo's tegen op YouTube van de CS80 die echt zo slecht zijn, en dan ook dat ze allemaal de geluiden van Vangelis nabootsen, brrr.

Je komt wel die demo's tegen op YouTube van de CS80 die echt zo slecht zijn, en dan ook dat ze allemaal de geluiden van Vangelis nabootsen, brrr.

Heb wel vaker gezocht naar video's met echt mooie CS80 sounds, maar dat valt vaak idd behoorlijk tegen.
Er zit wel veel leven in de sound, dat zeker.

Zal die er ook 65K voor hebben betaald? ;)

Ik hou het wel bij mijn SY-2. En hopelijk in de toekomst een Deckard's Dream. Mocht die CS-80 gerepareerd moeten worden dan kan ik ook niet bij mijn vaste reparateur terecht. Die wil zoiets niet in zijn werkplaats hebben vanwege de verzekering.

Ja, @Lockholm heeft er twee. Die zou ik wel eens samen willen horen spelen.

Back