even voorstellen

-REMY-

Nieuwkomer
Ook ik zal me even voorstellen, mijn naam is Remy, ben 29 jaar, en ben bouwkundig tekennaar van beroep.
Mijn hobby's zijn auto's, (vooral snelle), fietsen, biljarten, darten, de natuur en uiteraard de toetsen *D

Na een paar jaar keyboard te hebben gespeeld ben ik van plan binnenkort een Roland Fantom aan te schaffen, omdat ik meer wil gaan producen.

Op mn Youtube-profiel is te zien wat ik de laatste tijd zoal op de toetsen heb gedaan: http://www.youtube.com/user/faast26

Hope you like it!

-REMY-

ach ja iedereen zn ding he :-)

Ik verheug me nu al op het producen van trance, lijkt me super met zo'n apparaat.
Af en toe ga ik ook wat op youtube zetten, net zoals ik met mn verkochte PSR-S500 keyboard heb gedaan Het is echt leuk om bijna dagelijks reacties te krijgen op de filmpjes.
En volgend jaar van plan om te "jammen", samen met een bekende. Hij drumt, dus dat gaat ook lekker knallen :-). Combi van Synth en "echte" drums, erg gaaf lijkt me dat.

In januari komt Roland met de nieuwe prijzen, ben benieuwd of de G-serie nog iets voordeliger wordt. nog ff wachten met kopen dus..

@ ONRUSTNV: er staan ook filmpjes op opgenomen met audio kabel, dat klinkt al stukken beter :-)

32e00c00.gif

thanks voor de tip CgJoe!
Heb inderdaad besloten om voor een midi keyboard te gaan in combinatie met Reason.
werkt super, en echt eindeloze mogelijkheden, helemaal geweldig!

Gefeliciteerd, eens daarop uitgekeken op naar een echte software sequencer en softsynth gaan kijken ;-)

dump die fantom en koop gewoon een virus TI+Geluidskaart+Monitor Speakers+DAW

wordt je gelukkiger van denk ik

Back