Relaxed piano + synths trackje

payt

Enorm Lid
Hier een fijn stukje muziek zonder beat, maar met piano (pianoteq), wat jupiter 6 sounds (bas, lead, filterdingen, fx), JD 800 (synthvox pad), JP 8000 (FX) en that's it. Het is opgenomen in Audacity, niet gemasterd, geen EQ, geen metronoom, geen qauntisatie, alles met de hand gespeeld (hence de wat losse timing hier en daar), en dit is het resultaat:

http://moonbase69.nl/mp3/Trichocereus.mp3

Enjoy!

Net beluisterd.

Een echte luisternummer zoals ik ze graag heb. Geen standaardopbouw of zo maar voldoende spanning en afwisseling zodat ik wil blijven luisteren.

Zelf zou ik 'hier en daar' wellicht op een andere wijze de spanning op- en afbouwen maar da's dan vooral mijn eigen smaak en daarom zeker niet beter.

Zelf ben ik zeker geen audiojedi maar ik vermoed dat met wat EQ bepaalde achtergrondgeluiden (effectgeluiden,...) net iets beter tot hun recht zouden komen om de spanning net wat interessanter te maken.

Al bij al vind ik het een mooi nummer dat ik met plezier nog zal beluisteren.

... Al bij al vind ik het een mooi nummer dat ik met plezier nog zal beluisteren.
En ik sluit me hier bij aan. Misschien de vibrato in de achtergrond ietsjes minder. Het geluid krijgt er een wat goedkoop karater van.

Wout

Dank jullie voor het commentaar.

Ik heb deze computer nog niet zo lang, dus moet cubase met alle speeltjes weer opnieuw installeren. Als dat gebeurt is, dan kan ik het geheel nog wat verder afmaken kwa mix, eq en effecten.. maar eigenlijk vind ik dathet al best aardig klinkt, dus echt veel ga ik er ook weer niet aan doen :)

Ik heb hem ook maar ff op youtube gezet, met wat fijne ploatjes erbij.

Enjoy :)

(wel in HD bekijken/beluisteren, anders klinkt het minder goed)

Back