j.baars vintage eigenheimer Lid sinds 22 februari 2005 Berichten 12.349 Locatie bij de oranje ster recht-door de galaxy, linksaf,e 13 november 2009 #1 Yo,................... wie heeft er toevallig een kale print van de SSL kloon liggen.
Lacertus *ISOCHRONE* Lid sinds 2 mei 2003 Berichten 2.114 Locatie 0492 13 november 2009 #2 Ik heb er wel eentje die zo goed als klaar is...
j.baars vintage eigenheimer Lid sinds 22 februari 2005 Berichten 12.349 Locatie bij de oranje ster recht-door de galaxy, linksaf,e 13 november 2009 #3 ik zoek een lege print, de mijne wordt niet hetzelfde. maar pb je prijs, misschien is het wat.
j.baars vintage eigenheimer Lid sinds 22 februari 2005 Berichten 12.349 Locatie bij de oranje ster recht-door de galaxy, linksaf,e 17 november 2009 #4 verder niemand?????????????
J JohnDoe21 Gedeactiveerd account Lid sinds 15 juni 2006 Berichten 5.920 20 november 2009 #5 Ik heb er hier nog 2 liggen maar die zijn ook al vol geplempt......moet nog steeds die verdomde THAT chips hebben....wat ga je eraan veranderen dan?
Ik heb er hier nog 2 liggen maar die zijn ook al vol geplempt......moet nog steeds die verdomde THAT chips hebben....wat ga je eraan veranderen dan?
RezonatoR Ik hang wat rond.. Lid sinds 4 Maart 2003 Berichten 1.045 Locatie Amsterdam 26 november 2009 #6 Hey PB me even.
MatthewLeBlom Moderator Staff member Lid sinds 31 augustus 2003 Berichten 8.517 Locatie De Efteling 27 november 2009 #7 DenDer schreef: Ik heb er hier nog 2 liggen maar die zijn ook al vol geplempt......moet nog steeds die verdomde THAT chips hebben....wat ga je eraan veranderen dan? Zie meer... Wat zijn dat precies...die THAT chips?
DenDer schreef: Ik heb er hier nog 2 liggen maar die zijn ook al vol geplempt......moet nog steeds die verdomde THAT chips hebben....wat ga je eraan veranderen dan? Zie meer... Wat zijn dat precies...die THAT chips?
etaoin Brodgar Tech Lid sinds 16 januari 2004 Berichten 12.755 Locatie Vleuten 27 november 2009 #8 MatthewLeBlom schreef: Wat zijn dat precies...die THAT chips? Zie meer... http://www.thatcorp.com/Analog_Engine_Dynamics_Processor_ICs.html
MatthewLeBlom schreef: Wat zijn dat precies...die THAT chips? Zie meer... http://www.thatcorp.com/Analog_Engine_Dynamics_Processor_ICs.html
j.baars vintage eigenheimer Lid sinds 22 februari 2005 Berichten 12.349 Locatie bij de oranje ster recht-door de galaxy, linksaf,e 27 november 2009 #9 DenDer schreef: Ik heb er hier nog 2 liggen maar die zijn ook al vol geplempt......moet nog steeds die verdomde THAT chips hebben....wat ga je eraan veranderen dan? Zie meer... de vca´a en hij wordt omschakelbaar als feedforward / feedback compressor. en er komt een expander functie bij.
DenDer schreef: Ik heb er hier nog 2 liggen maar die zijn ook al vol geplempt......moet nog steeds die verdomde THAT chips hebben....wat ga je eraan veranderen dan? Zie meer... de vca´a en hij wordt omschakelbaar als feedforward / feedback compressor. en er komt een expander functie bij.
j.baars vintage eigenheimer Lid sinds 22 februari 2005 Berichten 12.349 Locatie bij de oranje ster recht-door de galaxy, linksaf,e 17 Maart 2010 #10 gooit maar dicht. ik ben voorzien. ( gewoon bij chef van de audio kitchen.