Alcje
Ouwe rot
Ik zat op thomann te kijken.. en dacht wtf is dit nou :-)
De SE Electronics Titan die overal in Nederland nog zo'n 1500 a 1800 kost.
voor jawel 275
Nu weer voor 295 zie ik ;-). Ook bij dv247.com is die in de opruiming.
Het schijnt dat het model discontinued is. Dat is opzich niet erg, maar ik vind dat SE zich hiermee wel in de kijker zet.
Zelf heb ik een SE Gemini gehad. Waar ik dus echt niet over te spreken was
.
Heb nog zitten twijfelen om er 1 te halen.. maargoed ben bang dat het weer net zo'n tegenvaller is als die GEMINI.
Maar eigenlijk is dit toch krom? Ik bedoel een product wat normaal 1800 eurie op moet brengen kan nu wel weg voor een paar knaken en een stuiver?
Vind het maar vreemd. Stel je voor hey dat je net zo'n titan koopt en je bent net buiten je 2 weken of in duitsland 30 dagen omruil garantie.
Dan koop je toch nooit meer zo'n SE product ofwel? ;-)
De SE Electronics Titan die overal in Nederland nog zo'n 1500 a 1800 kost.
voor jawel 275

Nu weer voor 295 zie ik ;-). Ook bij dv247.com is die in de opruiming.
Het schijnt dat het model discontinued is. Dat is opzich niet erg, maar ik vind dat SE zich hiermee wel in de kijker zet.
Zelf heb ik een SE Gemini gehad. Waar ik dus echt niet over te spreken was
.Heb nog zitten twijfelen om er 1 te halen.. maargoed ben bang dat het weer net zo'n tegenvaller is als die GEMINI.
Maar eigenlijk is dit toch krom? Ik bedoel een product wat normaal 1800 eurie op moet brengen kan nu wel weg voor een paar knaken en een stuiver?

Vind het maar vreemd. Stel je voor hey dat je net zo'n titan koopt en je bent net buiten je 2 weken of in duitsland 30 dagen omruil garantie.
Dan koop je toch nooit meer zo'n SE product ofwel? ;-)