MacGyverGear
midi-life crisis
Ik zag deze op Ali-express voor rond de 80€ en dacht, ha weer zo'n scam, maar lijkt verder nergens in stores in de EU te koop.
Het merk M-VAVE maakt volgens mij meer midi producten maar deze is net nieuw.
Een soort mini DX7 met 6 operators en ook FX included.
12 stemmig en in de video hieronder wordt over 3 midi channels simultaneous, dus hopelijk ook Multi-timbral??
Beetje vergelijkbaar met de Roland S1 qua formaat, iets kleiner zelfs.
Ook klein membraam keyboardje, klein speakertje (aan de onderkant). Accu included en een sequencer.. helaas max 16 steps.
Editen zal wel een hel zijn.. zo klein.. en zoals het met FM doorgaans altijd wel een beetje het geval, helemaal als je er niet bekend mee bent.
Maar geinig.. Hij is ook in meerdere kleuren beschikbaar.. ik denk dat ik er 1 ga bestellen voor deze prijs alleen nog ff nachie slapen over de kleur
Hier een review erover: M-VAVE FM-1: a budget-friendly DX-7-style desktop FM polysynth - available now
Nog een product demo en review hieronder..
Het merk M-VAVE maakt volgens mij meer midi producten maar deze is net nieuw.
Een soort mini DX7 met 6 operators en ook FX included.
12 stemmig en in de video hieronder wordt over 3 midi channels simultaneous, dus hopelijk ook Multi-timbral??
Beetje vergelijkbaar met de Roland S1 qua formaat, iets kleiner zelfs.
Ook klein membraam keyboardje, klein speakertje (aan de onderkant). Accu included en een sequencer.. helaas max 16 steps.
Editen zal wel een hel zijn.. zo klein.. en zoals het met FM doorgaans altijd wel een beetje het geval, helemaal als je er niet bekend mee bent.
Maar geinig.. Hij is ook in meerdere kleuren beschikbaar.. ik denk dat ik er 1 ga bestellen voor deze prijs alleen nog ff nachie slapen over de kleur

Hier een review erover: M-VAVE FM-1: a budget-friendly DX-7-style desktop FM polysynth - available now
Nog een product demo en review hieronder..
Laatst gewijzigd:
Maar goed, voor dat geld misschien wel leuk om eens te testen.